Smashin pelaajia palkittiin tunnustuksin sekä stipendein Tennisgaalassa 10.11. - seuralle jaettiin Sarjatenniksen erikoispalkinto

13.11.2023

Oskari Paldanius

Varainkeruusta ennätyssumma junioreille

Tämän vuoden Tennisgaalaa juhlittiin perjantaina 10.11. Helsingin Clarion-hotellissa. Illan aikana jaettiin stipendejä junioreille, kerättiin varoja huutokaupalla tulevaisuuden tähdille peräti 101 250 euron edestä sekä palkittiin vuoden parhaat. Yhteensä varoja kerättiin oheismyynnin ja arpajaisten avulla ennätykselliset 118 250 euroa. Tennisgaalassa ylitettiin ensimmäisen kerran sadantuhannen euron raja varainkeruussa.

Myös Smashin pelaajille myönnettiin tunnustuksia ja stipendejä illan aikana. Oskari Paldanius palkittiin vuoden poikajuniorina. Oskarille myös myönnettiin Tiina ja Jukka Roihan rahaston 10 000€ arvoinen stipendi. Ella Haavisto palkittiin jälleen Vuoden kansallisena naispelaajana. Aatu Niemelä sai 7000€ arvoisen Keskon nimikkostipendin.

Smashille myönnettiin seurana upea Sarjatenniksen erikoispalkinto. Smashilla on eniten tällä kuluvalla kaudella 2023-2024 sarjatennisjoukkueita Suomen Tennisliiton ja Suomen Senioritenniksen sarjoissa, yhteensä 70. Palkinto on tunnustus ja kiitos koko seurayhteisölle – kaikki 45 vuoden aikana mukana toiminnassa olleet ovat omalta osaltaan rakentaneet pohjaa sille, että sarjatennistoiminta on meillä nyt niin vahvaa. One Smash Ahead! Kiitos kuuluu tietysti myös kaikille nykyisten ja aiempien kausien sarjatennisjoukkueiden kapteeneille ja pelaajille!

Paljon onnea kaikille Tennisgaalassa palkituille!

Listan kaikista Vuoden parhaista 2023 ja stipendien saajista löydät Tennisliiton sivuilta:

Oskari Paldanius
Ella Haavisto
Kaius Ketola, Alex Tuomolin ja Aatu Niemelä
Smash ry:n johtokunnan puheenjohtaja Sam Nieminen sekä Mailapelien valmennus- ja kehityspäällikkö Lassi Nykänen vastaanottamassa Sarjatenniksen erikoispalkintoa.
Lassi Nykänen ja Sam Nieminen