Smash Tukisäätiö tuki mailapelaajia 63 300 eurolla v. 2023

8.2.2024

Smash Tukisäätiö yhdessä yhteistyökumppaniensa kanssa tuki viime vuonna 2023 yhteensä 63 300 eurolla Smash ry:n mailapelaajia toteuttamaan heidän tavoitteitaan ja unelmiaan. Tuen määrä lähes kolminkertaistui vuodesta 2022. Tukea osoitettiin mm. kilpailu- ja harjoittelukustannuksiin, fysiikka- ja liikkuvuustesteihin, valmennuksen tehostamiseen, kilpavalmennuksen erityisharjoitteluun sekä valmentajien palkkauskuluihin.

Taloudellista tukea tarvitseville mailapeliperheille osoitettiin tukea 8400 euroa, jonka avulla mahdollistettiin harrastuksen jatkuminen ja lisäharjoitustunnin ottaminen. Kaikkia taloudellista tukea hakeneita perheitä ei valitettavasti pystytty tukemaan, mutta tavoitteenamme on kasvattaa tuen määrää tulevaisuudessa. Smash Tukisäätiö toivoo edelleen lisää hakemuksia voidakseen tukea hyvällä asenteella harjoittelevia mailapelaajia. Taloudellista tukea hakevien perheiden hakuaika tuelle on seuraavan kerran syksyllä 2024.

Jotta saamme jaettua vielä enemmän tukea mailapelaajillemme Smash Tukisäätiön kautta, toivomme mukaan toimintaamme lisää yhteistyökumppaneita. Yksittäinen yritys, yhteisö tai yksityishenkilö voi tehdä lahjoituksen Smash Tukisäätiölle. Lahjoitus voidaan tehdä suoraan pelaajille tai sillä voidaan kartuttaa säätiön pääomaa. Yhteistyökumppanit saavat halutessaan näkyvyyttä toiminnassamme sekä mahdollisuuden tarjota jäsenetuja.

Smash ry tukee seuratoimintansa kautta helsinkiläisiä lapsia, nuoria ja nuoria aikuisia myös ottamalla osaa yhteiskuntavastuulliseen toimintaan Helsingin Kaupungin tarjoamien EasySport-, NYT-Liikunta- ja FunAction-toimintojen kautta mahdollistaen edullisen mailapeliharrastuksen kaikille halukkaille. Tutkimme myös mahdollisuutta laajentaa toimintaamme vastaavasti ikäihmisten liikuttamiseksi tarjoamalla heille maksutonta mailapelitoimintaa kesäkuusta 2024 alkaen.

Lisätietoja Smash Tukisäätiön toiminnasta ja tukijoista Smash Tukisäätiö-sivulla.

Yhteydenotot:
Tapio Totro