Kesän 2024 leiri-, kurssi- ja tapahtumatarjonta on julkaistu ja ilmoittautuminen avattu

7.3.2024

Olemme julkaisseet kesän 2024 tarjonnan kotisivuillamme KESÄ 2024 -osiossa. Tutustu tenniksen, padelin, sulkapallon, pingiksen ja racketlonin lasten kesäleireihin sekä aikuisten ja nuorten kursseihin, pelitapahtumiin ja kesävalmennukseen ja varaa paikkasi ajoissa!

Järjestämme myös vielä kevään aikana useita kursseja, klinikoita ja pelitapahtumia – vielä ehdit mukaan myös ennen kesää!

Kaikki tapahtumat on julkaistu myös jäsenpalvelussamme TennisClubissa, jossa ilmoittautuminen sekä maksaminen tapahtuu. Voit selailla tapahtumatarjontaa lajin ja paikan mukaan osoitteessa www.tennisclub.fi/pelaaja/smash/tapahtumat.

Tervetuloa mukaan!