TimanttiTour pelattiin lauantaina Helsingissä

14.1.2012

Midit ja minit antoivat pallolle kyytiä

TimanttiTourin kevään ensimmäinen osakilpailu pelattiin lauantaina iltapäivällä Helsingissä. Midi-turnaukseen osallistuneiden määrää verotti tällä kertaa se, että monilla oli koulupäivä. Mukana oli yhteensä kuusi pelaajaa, joista neljä pelasi keskenään lohkokisan vihreällä pallolla, 2-2-tilanteesta erän loppuun. Tyyra Tuohimaa oli ykkönen ja seuraavia olivat Aatos Jauhiainen, Eemeli Sipilä ja Anna Krivokolysko. Max Gardemeister ja Robi Lassila pelasivat oranssilla pallolla kokonaisen ottelun, ja voiton korjasi kolmessa erässä ratkaiseva tiebreak-erän jälkeen Max.

Mineissä oli perinteiseen tapaan suuri joukko pelaajia, kaikkiaan yhdeksäntoista. Ykköslohkossa voittoja keräsivät eniten Robi Lassila (7), Rasmus Rapo (5), Julius Heino (5) ja Jeri Lassila (5). Suuressa kakkoslohkossa vastaava järjestys oli Kia Kauppila (10), Benjamin Laukkoski (8) ja Sami Stacquadanio (8).

Kiitokset jälleen kerran vanhemmille osallistumista kisojen järjestelyihin!

Seuraava TimanttiTour pidetään 11.2. Kaikki suurella joukolla mukaan!