Valmentaa kuin nainen - Smash ry:n Seurailta

Ryhmäkuva tapahtumaan osallistujista
Toiminnallinen ohjausharjoitus tenniskentillä
Susanna Etumäki kertomassa valmentajatarinastaan

Seuratoiminnassa mukana oleville naisille suunnattu tapahtuma järjestettiin 27.10. Smash Centerissä

Valmentaa kuin nainen - Smash ry:n Seurailta järjestettiin 27.10.2022. Illan aikana Susanna (Susa) Etumäki kertoi oman valmentajatarinansa, Sanna Erdogan avasi lisää Suomen Valmentajat ry:n hankkeesta, ja osallistujat pääsivät kokeilemaan tennisvalmentajana toimimista pelinomaisten harjoituksien aikana. Tapahtuma herätti keskustelua muun muassa lasten liikuntatottumuksista nykypäivänä, sekä Valmentaa kuin nainen -hankkeen nimestä heräävistä tunteista. Minkälaisia ominaisuuksia hyvällä valmentajalla on, ja mikä etu olisi saada miesvaltaiselle alalle osaajia sukupuolesta riippumatta?

Seurailta oli ennen kaikkea lämminhenkinen ja nauruntäyteinen verkostoitumistapahtuma Smash ry:n toiminnassa mukana oleville naisille. Illan tarkoituksena oli jakaa ajatuksia naisvalmentajana toimimisesta, sekä kannustaa valmentamisesta kiinnostuneita mukaan toiminnan pariin.

Lämmin kiitos kaikille tapahtumaan osallistuneille!

Lisää hankkeesta voit lukea Suomen Valmentajien sivuilta tästä linkistä.