Smash-Espoo Tennis

Smash-Espoo on Espoossa toimiva tennisseura, joka tarjoaa Espoon ja sen lähialueen tennispelaajille mahdollisuuden saada laadukasta tennisvalmennusta omalla kotiseudullaan. Näin tennistä tavoitteellisesti treenaavien pelureidenkaan ei ole välttämätöntä lähteä muualle hakemaan riittäviä valmennusresursseja, vaan heille voidaan taata erinomaiset harjoittelumahdollisuudet ja tasokas valmennus omalla kotiseudulla. Juniorien uusi valmennuskokonaisuus tarjoaa kaikille tiimeihin kuulumisen ja kehittymisen niin tennispelaajana kuin ihmisenä. Aikuisten valmennuskokonaisuus tarjoaa kaikentasoisille pelaajille sopivia harjoitusryhmiä ja tapahtumia.

Smash-Espoon toiminta käynnistyi vuonna 2011. Smash-Espoon kotihalli on Olarin Liikuntahalli Oy, tuttavallisemmin Olarin Tennishalli. Marraskuussa 2011 käyttöönotettu halli sijaitsee Espoossa Olarinniityssä. Kenttiä voi varata kätevästi nettivarauksella.

Smash-Espoo on osa Smash ry:tä. Viikoittaisessa valmennuksessa on yli 400pelajaa jakautuen lapsiin, nuoriin sekä aikuisiin. Heitä ohjaa Smash-Espoon 13 hengen ammattitaitoinen valmennustiimi. Smash-Espoon lisäksi Smash ry:llä on monipuolista mailapelitoimintaa Helsingin Itäkeskuksen Smash Centerissä (Smash-Helsinki) sekä Kotkassa Kotkan Tennishallissa (Smash-Kotka). Jäseniä Smash ry:ssä kaikkiaan oli vuoden 2020 lopussa lähes 2500.

Tervetuloa mukaan hyvään seuraan ja Smash-Espoon toimintaan!

Klikkaa lisätietoihin:

Smash-Espoon valmennus, kurssit ja tapahtumat

Smash ry

Sähköposti: smash-espoo@smash.fi