Kaisaniemen tenniskentät

Jätä hyvästit legendaarisille Kaisaniemen tenniskentille - Kaisaniemen puisto peruskorjaukseen! Vielä ehdit pelata Kaisaniemen kentillä sunnuntaihin 17.9.2023 asti

Kaisaniemen puistossa sijaitsevat tenniskentät ovat käytössämme viimeistä kesää. Vielä ehdit pelata legendaarisilla kentillä sunnuntaihin 17. syyskuuta asti. Kaisaniemen puistossa on pelattu tennistä jo 1900-luvun alusta alkaen.

Kaisaniemenpuistossa alkaa peruskorjaus, joka toteutetaan vaiheittain tämänhetkisen arvion mukaisesti vuosien 2023−2028 aikana. Nykyisten tenniskenttien kohdalle tehdään sisäänkäynti kasvitieteelliseen puutarhaan.

Kiitämme Kaisaniemen tenniskenttiä sekä Helsingin Kaupunkia yhteisistä vuosista ja jäämme odottamaan tietoa uusien tenniskenttien sijainnista ja valmistumisen aikataulusta.

Finland Tennis Oy:n ja mailapelihalli Smash Centerin ylläpitämät Kaisaniemen massatenniskentät sijaitsevat keskellä Helsinkiä Kaisaniemen puistossa. Vuorojen varaaminen onnistuu nettivaraimestamme (välilehti Kaisaniemi) tai Smash Centerin asiakaspalvelusta puhelimitse 09-3417 130.

Ks. hinnastosta hinnat.

Tutustu myös varaus- ja peruutusehtoihin sekä maksutapoihin.

Kaisaniemen tenniskentille voi varata kesäkaudelle viikoittaisen vakiovuoron.

Smash ry järjestää kesäisin tenniskursseja Kaisaniemen kentillä - tervetuloa mukaan!

Ohjeet Kaisaniemen kenttien varaamiseen ja käyttöön

Kaisaniemen Tenniskentät toimivat omatoimisesti kulunhallintasysteemin kautta omilla tunnuksilla.

Tunnukset saat rekisteröitymällä Smashin nettivaraimen käyttäjäksi osoitteessa varaavuoro.smash.fi/. Vuorot Kaisaniemen kentille varataan välilehdeltä Kaisaniemi.

Varaukset Kaisaniemeen maksetaan heti verkkomaksulla, muuten varaus ei vahvistu. Irtovarauksen peruminen on tehtävä viimeistään 24 tuntia ennen pelivuoron alkua, jolloin maksettu summa jää saldoksi käyttäjätunnuksellesi jonkin toisen kenttämaksun tai sen osan maksamiseen.

Kaisaniemen Tenniskenttien varaukseen liittyvään sisäänkäyntiin oikeuttava pinkoodi löytyy käyttäjätilin kohdasta Omat tiedot / Kulkuoikeudet.

Lisätietoja varausjärjestelmästä, varausehdoista ja maksutavoista varausjärjestelmässä kohdassa INFO.

Käyttöohje kulunhallintajärjestelmälle

Tenniskenttien pukuhuoneiden oville on asennettu kulunhallintajärjestelmä, joka toimii seuraavasti:

Oven avaaminen PIN-koodilla
Koodi löytyy käyttäjätilin kohdasta Omat tiedot / Kulkuoikeudet. Näppäile koodi ja avaa ovi vetämällä kahvasta. Näppäilyvirheen sattuessa odota viisi sekuntia ja yritä uudelleen.

Oven avaus toimii vain vuoron varaajan PIN-koodilla 30 min ennen ja jälkeen vuoron alkamisen.

Kenttien avain (kenttä 2) löytyy pukuhuoneen seinältä tennismaila-avaimenperästä. Oven avaaja on vastuussa kenttien avaimen palauttamisesta omalle paikalleen heti käytön jälkeen. Muistathan palauttaa avaimen samaan paikkaan tuntisi jälkeen seuraavaa asiakasta varten.

Huom! Muista sulkea ovi huolellisesti ja kokeilla, että ovi on varmasti kiinni ja lukittuna.

WC:n avaimen saa pyydettäessä kenttien viereisestä kesäkioskista kioskin aukioloaikoina tennismailaa näyttämällä. WC sijaitsee hiekkakentän vieressä olevan huoltorakennuksen vasemmanpuoleisen oven takana, huoneen perällä oikealla. Ovi tulee aina pitää lukittuna ja valot sammutettuina WC:n käytön jälkeen. Mikäli kesäkioski ei ole avoinna, ei valitettavasti ole mahdollisuutta käyttää wc:tä.

Huom! Sateen tehdessä kentistä pelikelvottomia, tulee asiakkaan viipymättä perua vuoro ottamalla yhteyttä Smash Centeriin (09-3417130). Muussa tapauksessa vuoro laskutetaan.