Huhti-toukokuussa Smashin seuramatkalle Turkkiin

Lähde mukaan. Huom. ilmoittautumisaika 14.11.15 mennessä

Huhti-toukokuun tennisleiri Smashiläisille

Turkin Sidessa 30.4.-7.5.2016

Nyt sinulla on mahdollisuus lähteä Smashin valmentajien opastuksella  keväällä 2016 Smashin tennisleirille Turkkiin.

Matka on tarkoitettu ensisijaisesti kilpapelaajille, tennistä aktiivisesti harrastaville sekä seuravalmennuksessa mukana oleville varsinaisesti Smashiä edustaville jäsenille. Osallistujilta edellytetään aikaisempaa kokemusta tenniksestä.

Tänä vuonna matkalle on varattu 20 paikkaa ja matkalle lähteville harrastajapelaajille sovelletaan Nuori Suomi –henkisiä pelisääntöjä ja velvollisuuksia sekä kilpapelaajille kilpavalmennuksen pelisääntöjä. HUOM! Paikkoja on rajoitetusti ja lisäpaikkoja yritetään saada tarvittaessa. Jokainen on itse velvollinen ilmoittautumaan leirille ohjeiden mukaan. Valmentajat eivät ilmoita pelaajia leirille!!!

Sitovat ilmoittautumiset ja mahdolliset tiedustelut Tapio Totro tapio.totro at finlandtennis.com . Matkalle lähtijät valitaan ilmoittautumisjärjestyksessä. Ilmoittautumisen yhteydessä kerrottava: nimi, syntymäaika, osoite, matkapuhelinnumero, mahdollinen huonekaveri / toivomus, varsinainen seura,  muuta?

Lähtö: 30.4.16 Helsingistä klo 1700,  Antalya 2055 ja lähtö Antalya klo 2155,  Helsinki 0150 8.5.16

Hotelli: Club Grand Side (all inclusive) http://www.tjareborg.fi/turkki/side/club-grand-side

Massakentät viereisen hotellin yhteydessä.

Matka laskutetaan etukäteen valitsemasi Group -hinnan mukaan ja matkan ensimmäinen erä (50%) tulee maksaa ennen matkaa ja toinen laskutetaan leirin jälkeen.

Matkaa järjestävä toimikunta pidättää itsellään oikeuden tehdä muutoksia lähtijöiden valintamenettelyyn ja ryhmäjakoihin. Jos mukaan ilmoittautuneelle lähtijälle ei löydy sopivan tasoista harjoitusryhmää voi matka peruuntua hänen osaltaan.

Matkalla ei ole varsinaista ”matkanjohtajaa” eikä yhteistä iltaohjelmaa tennisharjoitusten ulkopuolella eikä myöskään yhteisruokailua lukuun ottamatta iltajuhlan yhteydessä nautittavaa päivällistä. Lentokenttäkuljetukset ja lentoruokailut kuuluvat all inclusive –matkan hintaan.

Turkkiin matkustavien passin tulee olla voimassa vähintään 5 kk maahan saapumisen jälkeen. Mikäli matkalle osallistuja ei ole Suomen kansalainen, pitää mahdollinen viisumitarve tarkistaa etukäteen lähetystöstä / konsulaatista. Lapsella tulee olla oma passi.

Sitovat ilmoittautumiset 14.11.2015 mennessä.  Huom. paikkoja rajoitetusti.

Matkan hinta eri ryhmille:

Group A

Leiriharjoittelu 2 h tennistä päivässä ohjatusti ja 12 h viikossa omaa

peliä / ohjattuja pelejä. (Tuntimäärä tarkentuu saapumis- ja lähtöaikojen mukaan)

• Yli 18-vuotias aikuispelaaja                                     n. 900 €
  • Alle 18- vuotias junioripelaaja                                                                                                               n. 900 €
  • Lisävuoteella majoittuminen                                                                                                                  -20€

Pääsääntöisesti 1 valmentaja hoitaa 2 kenttää normaaleissa harjoituksissa.

Matkan hinta ilman tennistä 820 euroa.  Matka ilman tennistä on sallittu vain huoltajana toimivalle aikuiselle tai sisarukselle.

Majoittuminen on kahden henkilön huoneistoissa. Lisävuode mahdollinen

Matkanjärjestäjä pidättää oikeuden sijoittaa huoneiston vapaalle paikalle matkalle lähtijän ellei huoneistoon kuuluvat maksa ns. tyhjästä paikasta lisämaksua.  Muut kuin seuramatkalle osallistuvat hoitavat matkajärjestelyt itse.

1. Jos ryhmä peruutetaan kokonaan viimeistään 4 kk ennen lähtöpäivää peritään peruutuskuluna 10 % ennakkomaksusta.

2. Viimeistään 60 vuorokautta ennen lähtöä voi 10% ryhmän osallistujista peruuttaa tai muuttaa lähtöpäivää. ( mikäli ryhmän minimikoko 10 henkilöä säilyy pääryhmän kokona). Yli 10% menevistä peruutuksista veloitetaan 100,- / henkilö.

3. Peruutuksista, jotka tapahtuvat alle 35 vrk ennen lähtöpäivää, peritään kuluina 50% matkan hinnasta. Alle 2 vrk ennen lähtöpäivää olevista peruutuksista peruutuskulut ovat 100%. Ylivoimaisen esteen sattuessa yksittäiselle ryhmän jäsenelle sovelletaan Yleisten valmismatkaehtojen kohtaa 5.1.a ( matkustajan tai lähiomaisen sairastuminen) .

JetTimen lennoilla kuljetettava matkalaukku saa painaa enintään

20 kg sisältäen käsimatkatavaran max. 5 kg. Käsimatkatavaran

enimmäismitat ovat 55 x 40 x 20 cm.

Voit ostaa etukäteen  lisäkiloja

matkatavaroille sekä erikoismatkatavaraa osoitteesta