Finland Tennis Oy on liittynyt yhteen maailman suurimpaan kanta-asiakasohjelmaan

18.4.2013

Pyydä itsellesi veloituksetta oma Cash Back kortti FInland Tennis Clubin kassalta

Finland Tennis Oy on liittynyt yhteen maailman suurimpaan kanta-asiakasohjelmaan.

Lyoness on maiden ja toimialojen rajat ylittävä kansainvälinen kanta-asiakasohjelma/ostoyhteisö.

Lyoness jäsenenä saat rahaa takaisin jokaisesta ostoksestasi, jonka teet Lyonessin yhteistyöyrityksessä.

Kaikki voivat rekisteröityä ilmaiseksi ilman sitoutumista mihinkään, kysy kauppiaalta lisätietoja.

Lue lisää www.lyoness.fi  tai katso video http://www.lyoness.net/fi-fi/funtionert-lyoness.aspx

Mukana jo yli 40 maata, yli 150 000 ostopaikkaa sekä 29 000 online-kauppaa

Lyoness.fi sivuilta löytyy lisää tietoa, sekä mukana olevat yritykset. Lyoness Finland on siis toiminut muutaman kuukauden nyt Suomessa ja mukana jo yli 100 Suomalaista yritystä. Joka päivä tulee lisää yrityksiä mukaan ja tietenkin uusia kortinhaltijoita. Kaikki yritykset siis löytyvät reaaliajassa netistä / puhelimien appseista.

Sinä Smashin jäsen saat itsellesi Lyoness- bonuskortin Finland Tennis Clubin kassalta omaksesi ja pääset nauttimaan kortin eduista ympäri maailmaa.  Pyydä itsellesi veloituksetta oma Cash Back kortti kassalta" Ei mitään kuluja kortinhaltjalle vain rahaa takaisin päin sinulle ja ystävillesi myös Finland Tennis Clubilta.

Katso alla oleva liite.

Liitteet