TimanttiTour pelattiin lauantaina Helsingissä

4.3.2013

Midisarjassa ensimmäistä kertaa enemmän osallistujia kuin minisarjassa

TimanttiTourin kevätkauden toinen osakilpailu pelattiin lauantaina Helsingissä. Midisarjaan osallistui 18 seuran pelaajaa, mikä on uusi ennätys. Vihreän pallon lohkossa voittoja keräsivät järjestyksessä eniten Eemeli Sipilä, Alex Lindqvist ja Rania Kinnunen. Oranssin pallon lohkoja oli kaksi. A-lohkon voitti Julius Leino ja B-lohkon Samu Kaasinen.

Miniien turnausosuudessa oli mukana 16 pelaajaa, jotka pelasivat kahdessa lohkossa. Pelaajat tuomitsivat jo itse ottelunsa, ja pallorallien lisäksi tuomarointia oli hieno seurata kentän laidalla. A-lohkossa voittoja keräsivät eniten Jeri Lassila, Stanislav Baranov, Sami Stracquadanio ja Hidaya ElGuerouahi. B-lohkossa järjestys oli Markus Vainikka, Arina Vabistsevits ja Timofey Lobanov.

Kiitos vanhemmille järjestelyihin osallistumisesta!

TimanttiTourin seuraava osakilpaulu pelataan Smash-Espoon hallissa Olarissa 30.3. Osakilpailusta tiedotetaan myöhemmin lisää.