Valmentaa kuin nainen -seurailta tenniksen naisharrastajille, -pelaajille ja -valmentajille to 27.10. klo 17.30 Smash Centerissä - tervetuloa! Ilmoittautuminen viim. su 23.10.

13.10.2022

Susa Etumäki

Tule tutustumaan mahdollisuuksiin lähteä valmentajan polulle, kuulemaan Susa Etumäen innostava valmentajatarina, verkostoitumaan sekä osallistumaan käytännön harjoitukseen tenniskentällä!

Tervetuloa mukaan Smashin ja Suomen Valmentajat ry:n Valmentaa kuin nainen -hankkeen järjestämään seurailtaan Smash Centeriin torstaina 27.10.2022 klo 17.30 – 20.00.

Tilaisuuteen ovat tervetulleita ensisijaisesti Smashin tenniksen naisharrastajat, -pelaajat ja -valmentajat. Myös muiden mailapelien edustajat voivat osallistua ja mikäli osallistumispaikkoja jää käyttämättä, ovat ne avoimia kaikille.

Seuraillassa kuulet mahdollisuuksista lähteä valmentajan polulle sekä Smash-Espoon Susa Etumäen innostavan valmentajatarinan ja osallistut käytännön tennisharjoitukseen. Lisäksi pääset tutustumaan muihin lajin parissa toimiviin henkilöihin, luomaan verkostoja ja jakamaan kokemuksia. Illan aikana käydään myös läpi yleisesti minkälaisia kouluttautumismahdollisuuksia liikunta-alalla on ja mitä mahdollisia valmennustehtäviä seuralla on tarjota myös muissa mailapeleissä kuin tenniksessä.

Smash-Espoon Susanna ”Susa” Etumäki on pelannut tennistä A-luokassa. Hänellä on takanaan yli 30 vuoden valmennuskokemus useissa eri seuroissa. Tällä hetkellä Susan erityisen kiinnostuksen kohteena on seurojen kivijalka eli alle 10-vuotiaiden lasten valmennus ja sen valmennusjärjestelmän kehittäminen, ohjaajien ja valmentajien työnohjaus/mentorointi sekä yleisesti seurakulttuurin kehittäminen. Valmentajana ja työkaverina Susa on innostava, kärsivällinen ja hyvän ilmapiirin luoja ja hänellä on korkea vaatimustaso. Susa on edelleenkin uuden oppimisesta nauttiva tenniksen ”sekatyönainen”.

Illan ohjelma / Smash Center, Varikkotie 4, 00900 Helsinki:

Klo 17.30 Kokoushuone 2 krs:
- Kahvitarjoilu
- Seuran esittely
- Valmentaa kuin nainen -hankkeen esittely / Sanna Erdogan, Suomen Valmentajat ry

Klo 18.00 Valmentajatarina / Susanna Etumäki, Smash-Espoo

Klo 18.45 Tauko ja vaatteiden vaihto

Klo 19.00 Harjoitus tenniskentällä: Tiimipelaaminen, Susanna Etumäki

Klo 20.00 Tilaisuuden päätös

Ota mukaan mukavat sisäliikuntavaatteet ja -kengät sekä juomapullo!

Ilmoittaudu tapahtumaan viimeistään sunnuntaina 23.10.2022 osoitteessa:

Lue lisää Valmentaa kuin nainen -hankkeesta:

Lisätietoja:

Sanna Erdogan, Suomen Valmentajat ry