Esa-Mikael Palomäki Smash-Espoon tenniksen aikuisvalmennuksen vastuuvalmentajaksi 4.10. alkaen

23.9.2022 klo 18:45

Esa-Mikael Palomäki

Esa-Mikael Palomäki aloittaa Smash-Espoon tenniksen aikuisvalmennuksen vastuuvalmentajana 4. lokakuuta nykyisen vastuuvalmentajan Lassi Nykäsen siirtyessä uuteen toimenkuvaan Smashin Mailapelien valmennus- ja kehityspäälliköksi. Lassi perehdyttää Esa-Mikaelin työtehtäviin ennen siirtymistään täysipäiväisesti uuteen toimenkuvaan.

Esa-Mikael on työskennellyt viimeisen vuoden ajan täysipäiväisenä tennisvalmentajana tennisseura VarTessa, jossa hän on kerännyt arvokasta valmennuskokemusta kaiken ikäisten pelaajien valmentajana, tennisleirejä sekä kesäleirejä unohtamatta. Tapahtuma- ja organisointikokemusta on kertynyt useista kilpailuista, kursseista ja muista tapahtumista. Esa-Mikaelilla on muuta aiempaa työkokemusta mm. ilmailualalta lentokentän maahuolintayritys Swissport Oy:n riveistä, jossa hän on toiminut mm. lentokonekuormauksen esimiehenä sekä jäänpoisto-osaston erilaisissa hektisissä tehtävissä.

Tässä Esa-Mikaelin esittely hänen omin sanoin:

”Hei, olen Esa-Mikael, aurinkoinen persoona, jonka intohimona on tennis. Valmennuksessani läsnä on positiivinen ilmapiiri ja oppimisen ilo. Yhdessä laadukkaalla tekemisellä saavutamme hyviä tuloksia. Vapaa-aikani kuluu mm. perheen parissa, sekä tietysti tennistä pelaten. Perheeseemme kuuluvat puolison lisäksi innokkaat tennistaitajat Romeo 4v. sekä Adessa 5v.

Olen siviilikoulutukseltani Datanomi, sekä Tietojenkäsittelyn Tradenomin opinnot ovat loppusuoralla.

Tenniksen parissa olen suorittanut Seuravalmennus Taso 2 -koulutuksen sekä olen osallistunut eri koulutustapahtumiin. Tavoitteenani on myös jatkuvasti pyrkiä kehittämään itseäni enemmän lajin parissa.

Odotan innolla tulevaa ja pidetään katse pallossa!”

Tervetuloa Esa-Mikael ja onnea ja menestystä uuteen työhön!