Smash järjestää padelin kansalliset kilpailut 6.-7.11.2021

7.10.2021

Kansalliset kisat, Smash Padel (Helsinki)

6.-7.11.2021.

Suomen Padelliiton alainen kansallinen turnaus, pelataan la-su 6.-7.11.2021 Arena Center Myllypurossa, Alakiventie 2, 00920 Helsinki.

KILPAILULUOKAT:

Miehet C-luokka (16 parin kaavio). Parit valitaan ilmoittautumisjärjestyksessä.

Miehet D-luokka (16 parin kaavio). Parit valitaan ilmoittautumisjärjestyksessä.

Naiset C-luokka (16 parin kaavio). Parit valitaan ilmoittaumisjärjestyksessä.

Naiset D-luokka (16 parin kaavio). Parit valitaan ilmoittautumisjärjestyksessä.

C-luokkaan voi osallistua pelaajat, joiden ranking on miehissä 61 tai alempi,  sekä naisissa 31 tai alempi.

D-luokkaan voi osallistua pelaajat, joiden ranking on miehissä 131 tai alempi, sekä naisissa 81 tai alempi.

Lisätietoja: Arena Centerin kenttien katon korkeus on 6 metriä. Turnauksen pelit pelataan uusilla palloilla. Ottelun voittaja ilmoittaa tuloksen ja palauttaa pelipallot.

Kaikissa sarjoissa pelataan alakaavio. HUOM! Alakaavioon sijoitetaan vain ensimmäisellä kierroksella tippuneet parit. Mikäli olet suoraan toisella kierroksella/saat ensimmäiseltä kierrokselta luovutusvoiton, sinua ei sijoiteta alakaavioon.

Jokaiseen otteluun on varattu aikaa 60 minuuttia. Välierät ja finaalit pelataan täyspitkinä peleinä. Muissa otteluissa kolmas erä pelataan tie-breakina 10 pisteeseen.

Turnauksessa on kultainen piste käytössä kaikissa otteluissa.

AIKATAULU:

Kaikissa luokissa kaavioiden ensimmäisen kierroksen ottelut alkavat lauantaina 6.11.2021. klo 9.00.

Alakaaviot tullaan pelaamaan loppuun lauantaina 6.11.2021.

Välierät ja finaalit pelataan sunnuntaina 7.11. klo 10.00 alkaen

ILMOITTAUTUMISET JA ARVONTA

Ilmoittautumiset Rankedin-palvelun kautta tiistaina 26.10. klo 24.00 mennessä.

Arvonta suoritetaan torstaina 28.10. Klo 12.00.

Otteluajat ja kaaviot julkaistaan perjantaina 29.10.

LISENSSI JA SEURAN JÄSENYYS

Kilpailuun osallistumiseen tarvitset Suomen Padelliiton kilpailulisenssin sekä seurajäsenyyden. D-luokkaan voi osallistua myös ilman Suomen Padelliiton kilpailulisenssiä.

OSALLISTUMISMAKSU

HUOM! Ainoastaan käteismaksu.

40€ / henkilö / sarja / pelaaja voi osallistua ainoastaan yhteen sarjaan.

RUOKAILU

Arena Center Myllypurossa palvelee kahvila. Lähimmät ravintolat löytyvät kävelymatkan päästä, tai vaihtoehtoisesti Kauppakeskus Itiksestä.

PYSÄKÖINTI

Arena Centerin parkkipaikka on maksullinen mutta välittömästä läheisyydestä löytyy myös maksuttomia parkkipaikkoja.

Kilpailunjohtajana toimii Ville Parkkulainen (0405286510) Kilpailunjohtajan sijainen Julia Vedenoja (0504366990).

Tervetuloa nauttimaan peleistä!