Etsimme päätoimista padelvalmentajaa ensi sisäkaudelle 2021-2022 vuoden kestävällä määräaikaisella työsopimuksella

19.4.2021

Smash ry on n. 2600 jäsenen muodostama Suomen suurin mailapeliseura, joka toimii Helsingissä, Espoossa ja Kotkassa. Haluamme jatkaa seuramme padeltoiminnan laadun kehittämistä, jotta voimme tarjota lapsille ja nuorille sekä aikuispelaajille jatkossa entistä paremmat olosuhteet ja valmiudet kehittyä aina huippupelaajaksi asti myös padelissa.

Smash ry:n alainen Smash-Padel etsii ensi sisäkaudelle 2021-2022 päätoimista padelvalmentajaa mukaan Smash-Padelin toimintaan vuoden kestävällä määräaikaisella työsopimuksella. Työ alkaa elokuussa 2021, mutta on mahdollista aloittaa valmennustyöt jo kesäkuussa. Työn tavoiteaika on 37,5 tuntia viikossa ja se jakautuu pääasiassa arkipäiviin maanantaista perjantaihin, mutta edellyttää myös töitä lauantaisin ja sunnuntaisin. Myös muiden mailapelien osaaminen on aina positiivista hakijan kannalta.

Työnkuva muokkautuu hakijan vahvuuksien mukaan. Työtehtäviin kuuluu:

•    Padelvalmennus
•    Padelvalmennuksen suunnittelu- ja kehittämisvastuu
•    Padeltoiminnan kehittäminen yhdessä Smashin organisaation kanssa
•    Padelin sisäisten ja kansallisten kilpailujen, tapahtuminen järjestäminen seurakoordinaattorin ja mailapelivastaavan sekä Smash-Kotka Padelin kanssa
•    Muut työnantajan määrittämät työtehtävät sopimuksen mukaan

Toivomme sinulta:
•    Vähintään 1-tason padelvalmentajakoulutusta tai kouluttautumista sopimuksen mukaan
•    Kokemusta sekä juniori- että aikuisvalmennuksesta
•    Intoa sekä ideoita toiminnan kehittämistyöhön
•    Englannin kielen taitoa
•    Oma-aloitteisuutta, joustavuutta ja intohimoa padeliin ja toiminnan kehittämiseen
•    Kokonaisuuden hallintaa

Tarjoamme:
•    Mielenkiintoisen ja haastavan työn, josta on mahdollisuus saada kokopäiväinen työ määräaikaisen sopimuksen jälkeen
•    Hyvät puitteet toiminnalle Smash Centerissä ja Arena Center Myllypurossa
•    Osaavan ja kannustavan työympäristön muiden mailapelivalmentajien kanssa Smash konsernissa
•    Mahdollisuuden osallistua koulutuksiin ja seminaareihin
•    Hyvät henkilöstöedut sekä kilpailukykyisen palkan

Vapaamuotoiset hakemukset ja lisätiedot palkkatoivomuksineen pyydetään lähettämään 10.5.2021 mennessä osoitteeseen: tapio.totro@finlandtennis.com. Lisätietoja tehtävästä antaa Smash ry:n toiminnanjohtaja Tapio Totro p. 040 5110666.