HUOM! Infoa Tennisliiton sarjatenniksestä

19.9.2012

Otteluohjelmat kuntoon

Sarjatennis (ei koske senioreiden sarjatennistä):

- 25.9 asti kotijoukkue voi vastustajan kanssa sopien muuttaa Ässään merkittyjä pelipäiviä.

- 25.9 mennessä kotijoukkueiden tulee kirjata sarjapelin aloitusaika ja pelipaikka Ässään.

Muistattehan, että tiedot syötetään Ässään seuran tunnuksilla.

- 26.9.2012 alkaen Ässässä olevia pelipäiviä voi muuttaa ainoastaan vastustajan suostumuksella, ja ilmoittamalla muutos sähköpostitse Tennisliittoon osoitteeseen raisa.tornroos@tennis.fi

- Huomioittehan, että seurasiirtoja sisäkaudelle 2012-2013 ei voi enää tehdä. Seuraavan kerran seurasiirrot astuvat voimaan 1.5.2013.

SM-liiga:

SM-liiga on käynnistynyt. SM-liigan uutisia, tuloksia ja muita kiinnostavia tietoja pystyt hyvin seuraamaan uusien SM-liiga nettisivujen kautta osoitteessa www.tennisliiga.fi

Arvokilpailut:

Arvokilpailut vuodelle 2013 tulee hakea Arvokilpailujen hakulomakkeella 30.9.2012 mennessä. Lomake lähetetään osoitteeseen: raisa.tornroos@tennis.fi

Kansalliset kilpailut:

Kansalliset kilpailut ajalle 1.1-31.8.2013 haetaan Ässän hakuikkunan kautta 5-15.10.2012.

K-jäsenyys:

Muistattehan, että kaikilla pelaajilla tulee olla maksettuna K-jäsenyys ilmoittautuessa kilpailuun (myös sarjapelissä). Kilpailunjohtajan tulee tarkistaa, että K-jäsenyys on maksettuna.

Myös ulkomaalaisilla pelaajilla tulee olla K-jäsenyys maksettuna!

Tasoluettelo:

Uusi tasoluettelo on ilmestynyt.

Muutama muistutus:

• Pelaaja, joka ikänsä puolesta saa osallistua 11-vuotiaiden luokkaan, voi osallistua MD-luokkaan, vaikka hänen tasonsa olisi ylemmässä luokassa.
  • Naiset voivat osallistua miesten luokkiin, jos naisille ei ole tarjolla omia luokkia. Ensisijaisesti naisten on pelattava omia luokkiaan. Kumpikaan sukupuoli ei saa keskiarvoon vaikuttavia pisteitä otteluista, joissa nainen pelaa miestä vastaan. Naiset eivät saa osallistua miesten sarjatennikseen millään tasolla.

Raisa Törnroos-Heinonen

Suomen Tennisliitto