Tulevan viikonlopun 3.-4.10. tenniksen jatkokurssilla vielä tilaa, samoin la 3.10. tenniksen nelinpelitapahtumassa!

29.9.2020

Ilmoittaudu mukaan ja tutustu samalla koko syksyn tennistapahtumatarjontaan sekä uuteen tapahtumien ilmoittautumisjärjestelmäämme!

Olemme ottaneet käyttöön Helsingin tennistapahtumiin uuden järjestelmän, joka toimii jo käyttämässämme TennisClubissa, jossa hallinnoimme mm. tenniksen aikuisvalmennuksen korvausjärjestelmää. Uudessa järjestelmässä tapahtumat maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä verkkomaksulla tai kortilla, jolloin paikka tapahtumassa vahvistuu. Mikäli tapahtuma on täynnä, voit ilmoittautua jonoon. Saat sähköpostitse ilmoituksen, jos paikka tapahtumassa vapautuu.

Syksyllä 2020 tarjoamme monipuolisen valikoiman tennisklinikoita ja tenniksen pelitapahtumia. Smash Centerin lähipäivien seuraavissa tennistapahtumissa on vielä muutamia paikkoja vapaana:

• la-su 3.-4.10. klo 11-14 Tenniksen jatkokurssi, 100€
  • la 3.10. klo 15-17 Tenniksen pelipäivä, nelinpeli, 30€
  • ti 6.10. klo 12-14 Tenniksen arkipäiväklinikka: alakierre, 45€

Tutustu koko syksyn tennistapahtumien tarjontaan ja ilmoittaudu mukaan uudessa järjestelmässä:
tennisclub.fi/pelaaja/smash/tapahtumat

Tenniksen aikuisvalmennuksessa olevat voivat käyttää ilmoittautumiseen TennisClub-tunnuksiaan. Perus- ja jatkokursseille voi myös ilmoittautua kirjautumatta.

Vuoden 2020 loppupuolella uusi tapahtumajärjestelmä otetaan käyttöön myös Smash Centerin sulkapallo-, padel-, squash- ja pingistapahtumien osalta. Näiden lajien kaikkiin syksyn 2020 tapahtumiin ilmoittaudutaan vielä kunkin lajin nettisivuilla olevien ohjeiden mukaan ja tapahtumat maksetaan paikan päällä Smash Centerin kassalle.

Sulkapallokurssit

Padelkurssit- ja klinikat

Pingiskurssit

Squashkurssit

Tervetuloa kurssille ja tapahtumiin!