Haluatko lukea Aki Rahusen tennisuran vaiheista?

16.12.2010

Aki kertoo omin sanoin mikäli vähintään 2.000 ihmistä näin haluaa

Hei,

Haluatko lukea Aki Rahusen tennisuran vaiheista ja selvittää vastauksia seuraaviin kysymyksiin?

Mitä ennenkuulumatonta John McEnroe käski päätuomaria tekemään lämmittelyn aikana 15.000 katsojan ihmetykseksi kohdatessamme Philadelphian ATP Tourin neljännesfinaalissa? Saiko oikutteleva legenda vähintäänkin oudon pyyntönsä läpi?

Mitä Jimmy Connors totesi, kun valittelin hänelle jet-lagiäni?

Mitä hyvin piilossa olevia, mutta vaarallisia sudenkuoppia on syytä varoa matkalla ammattilaisuuteen?

Mitkä syyt johtivat ammattilaisurani katkeamiseen hieman yli 20-vuotiaana?

Miksi mailan vaihdos saattaa muuttaa lyöntitekniikkaa huomaamatta, mutta kohtalokkain seurauksin?

Millä harjoitteilla pelini nousi juniorina täysin eri tasolle kuin aiemmin?

Kuinka nuorena vitsa on väännettävä?

Miksi koulu kannattaa hoitaa kunnialla harjoittelun lomassa?

Näihin kysymyksiin ja moneen muuhun löydät vastaukset, mikäli tarpeeksi moni on kiinnostunut aiheesta!

Kirjoitan novellin tenniksestä keväällä 2011 - mikäli vähintään 2.000 ihmistä näin haluaa. Novellin ostohinta on 6 euroa - ja se menee lyhentämättömänä suoraan lahjakkaiden nuorten tennisvalmennuksen mahdollistamiseen. Oma urani ei ikinä olisi lähtenyt käyntiin ilman vastaavanlaista tukea - joten haluan laittaa hyvän kiertämään. Tuen kanavointi suoritetaan yhdessä Tennisliiton kanssa.

Mikäli 31.12.2010 mennessä vähintään 2.000 ihmistä on osallistunut Kimppaan 6 euron summalla, novelli tullaan toimittamaan kesäkauden alla 31.5.2011 mennessä kaikille osallistujille. Novelli toimitetaan sähköpostilla tiedostona, jolloin painatus- ja lähetyskulut eivät vähennä kerättyä tuottoa.

Mitä suurempi Kimppa - sen enemmän varoja kanavoituu suoraan hyvään tarkoitukseen.

Tennisterveisin,
Aki Rahunen

”US Open, vastassa yksi maailman sen hetkinen kärkipelaaja Itävallan ihmisveturi Thomas Muster , erät 1-1 ja lämpöä kentän pinnassa 45 astetta. Molemmat reidet täydessä krampissa makaan kentän tulikuumalla pinnalla ja yritän epätoivoisesti venyttää reisiä edes sen verran, että voisin pelata syöttövuoron loppuun.

Tuomari katsoo sekuntikelloaan, 2000 ihmistä tuijottaa stadionin lehtereiltä pääseekö heikossa hapessa oleva suomalainen enää mailan varteen, Muster ravaa edestakaisin kenttäpuoliskollaan kuin häkin vankeudessa pakkoliikkeitä kehittänyt Korkeasaaren leijona....silloin kuulen usvan läpi jostain kaukaa ”Moi Aki, kuinkas on pelit menneet, voisko sulta saada lippuja matseihin...”