Smashiläiset Stockholm Openissa

28.10.2010

Lähde mukaan ensi vuonna?

Viime viikolla yli 40 seuran jäsentä oli kannustamassa Jarkkoa ja Henkkaa lumisessa naapurimaassamme Ruotsissa. Mukana oli ensimmäistä kertaa myös Smash-Espoon jäseniä sekä vanhat konkarit Smash-Kotkasta ja Smash-Helsingistä.

Lähdimme matkaan torstaina iltalaivalla Helsingistä ja paluu oli sunnuntaiaamuna takas pääkaupunkiin. Olimme katsomassa kahtenä päivä otteluita Kunliga Tennishallenissa aamusta iltaan ja innokkaimmat seurasivat jopa aamuharjoituksia.  Aamuvirkkujen herääminen palkittiin mm. Roger Federerin nimmarilla ja kättelyllä. Yökyöpelit olivat syömässä illalla paikallisessa pubissa herkkuruokaa ja katsomassa kottaraisia.

Ottelut olivat tänäkin vuonna loistavia ja Jarkon agressiivinen keskikenttäpeli toi tulosta. Jo kymmeniä vuosia sitten Tennisliiton Kehityspäällikkö piti luentoa menetyksekkäästi aiheesta: Agressive mid court game ja se on nyt Jarkolla mennyt paljon eteenpäin. Voitto oli semissä lähellä, mutta vastustaja oli lopussa hiukan taitavampi ja rohkeampi.

Ensi vuonna taas uudestaan reissuun ja  halukkaille tarjoamme mahdollisuutta ostaa  aluelippujen sijaan paikkaliput pehmeille penkeille tai koville puupenkeille. Suosittelen reissua kaikille tenniksestä kiinnostuneille ja hyvässä seurassa viihtyville. Suurin osa porukasta on jo harrastanut koukuttavaa hienoa lajia yhdessä kymmeniä vuosia ja on hienoa kuulua siihen iloiseen joukkoon. Monet porukat ovat järjestäneet myös omia retkiä kisaan laiva - lentokone tai lentokone - lentokone jne... idealla Turkuun tai Helsinkiin.

Jatketaan harjoittelua ja tennismatkailua