Jarkko Niemisestä uusi kirja

6.5.2009

Pelaamisen lumo ilmestyy 15.5.

18.5.2009 ilmestyy Jarkko Niemisen teos Pelaamisen lumo, jossa Jarkko kertoo matkastaan huipulle, pohtii urheiluun liittyvää julkisuutta ja käy läpi hienoimpia hetkiään ja pahimpia pettymyksiään. Teoksesta välittyy pelaamisen ilo, tinkimätön työ tavoitteiden eteen ja turnausarjen tunnelmat. Pelaamisen lumo on sukellus maailman vanhimman mailapelin kiehtovaan maailmaan ja ammattilaiskiertueen armottomuuteen.

Kirjassa on valokuvia eri vuosilta, otteita harjoittelupäiväkirjoista, Niemisen uraa läheltä seuranneiden kommentteja sekä kattava liite Niemisen turnaushistoriasta voittoineen ja tappioineen.

Kirja on myynnissä Finland Tennis Clubilla 15.5 alkaen. Jäsenille hinta 32,30 e (ei jäsenille 38 e). 20 ensimmäistä saa kirjan, jonka Jarkko on signeerannut.