Saarni ja Oksanen ykkösiä Myllypurossa, pari Eskola/Taivi Talissa

11.1.2009

Kuvassa: A-luokan voittaja Jesper Saarni

Myös monta muuta Smashiläistä kolmen joukossa.

SL- Systems openin C-luokassa jaettiin 500€ rahapalkinto voittajalle. Sarjasta lisää sivuston seuraavassa jutussa.
Miesten A-luokan voiton vei Jesper Saarni, joka oli ylivoimainen koko turnauksessa. Jesper hävisi koko turnauksessa neljässä ottelussa yhteensä seitsemän peliä. Semeissä kaatui Eki Viitasaari 6-1,6-1 ja finaalissa Tapio Rossi 6-3,6-0. Naisten B-luokan voiton vei Teresa Oksanen joka kaatoi semeissä Wanda Holopaisen 6-0,6-3 ja finaalissa Saara Toivolan 7-5,6-1. Saara voitti semeissä Annika Sillanpään 6-3,6-2. Sarja oli alkujaan naisten A- luokka mutta valitettavasti mukaan ei ilmoittautunut yhtään A- luokan pelaaja, jonka takia tennisliiton sääntöjen mukaan sarjasta tuli B- luokan kilpailu. P11- sarjassa Jaakko Eskola eteni välieriin, jossa koki tappion Toni Maljojoelle suoraan kahdessa erässä. P13- sarjan välierissä esiintyi Ilmari Vartia, joka hävisï kolmessa erässä Peter Sillanpäälle. T 13- sarjan finaalissa nähtiin Saskia Koivu. Saskia koki tappion finaalissa Natalia Sjöblomille.
Seuraavan kerran Myllypurossa kilpaillaan helmikuun 20-22 päivä, niin junnu kuin aikuissarjoissakin. Ilmoittaudu jo nyt, niin mahdut varmasti mukaan. Ilmoittautua voit osoitteessa:

Tänä viikonloppuna pelattiin myös senioreiden loppislaissi 4-peli turnaus Talissa. N40- sarjassa voittajiksi selviytyivät Anna Eskola ja Tuula Taivi, sekä pronssille Ulla Ristimäki ja Marjaana Siirilä. Anna ja Tuula voittivat semeissä Ullan ja Marjaanan 6-0,6-3 ja finaalissa parin Pulkkinen/ Troberg luvuin 6-2,6-0.
M70- sarjassa Lasse Sjöman ja Pekka Olkkonen ylsivät finaaliin, jonka hävisivät tiukimmilla mahdollisilla numeroilla 7-6,6-7,6-7 parille Björkholm/ Ljunberg.

Kaikki ottelutulokset ja kaaviot löytyvät sivuilta www.tennisassa.fi

Ensi viikonloppuna kansallisia kilpailuja pelataan Espossa, Kotkassa, Hyvinkäällä ja Nurmijärvellä. Kilpailukutsut löytyvät osoitteesta www.tennisassa.fi.