Golfsimulaattori ja lyöntiseinät avattu Smash Centerin entisille squashkentille

17.10.2019

Ks. tutustumisedut ja tule testaamaan!

Wilson Golfsimulaattori entisellä squashkentällä nro 1

Simulaattori on mallia Sports-Coach GSX, joka on tämän hetken kehittynein ja Pohjoismaissa myydyin kaupalliseen käyttöön tehty golfsimulaattori / -analysaattori. Suurnopeuskameroilla, infrapunavaloilla, HD-kuvalla ja 66 kentällä varustettu simulaattori tarjoaa laadukkaat golfelämykset.

Golfsimulaattorivuoron hinta:
• Arkisin ennen klo 16, hinta 25 €/h
• Arkisin klo 16 jälkeen ja viikonloppuisin, hinta 35 €/h
Smash ry:n jäsenille alennus -15%.

Golfsimulaattorin tutustumistarjous: 30.11.2019 asti kaksi peräkkäistä tuntia yhden hinnalla!

Lue lisää ja tutustu ohjeisiin golfsimulaattorisivulla.

Lyöntiseinät tennikselle ja padelille entisellä squashkentällä nro 2

Kentällä on kaksi verkolla varustettua lyöntiseinää. Lyöntiseinän avulla voi lämmitellä edullisesti ennen treenejä tai matsia, varsinkin jos pelikaveria tai kenttää ei ole saatavilla.

Lyöntiseinävuorojen hinnat:
• Arkisin ennen klo 16: hinta 5 €/h/seinä tai 3 €/30 min/seinä
• Arkisin klo 16 jälkeen ja viikonloppuisin: hinta 10 €/h/seinä tai 6 €/30 min/seinä

Lyöntiseinä on maksuton Smash ry:n jäsenille 31.12.2019 saakka!
Jäsenet voivat varata yhden maksuttoman puolen tunnin vuoron kerrallaan. Muistathan kuitata maksuttoman vuoron kassalle, mikäli olet tehnyt varauksen netissä.

Golfimulaattori- ja lyöntiseinävaraukset nettivaraimella (välilehti Muut) tai Smash Centerin asiakaspalvelusta puh. 09 3417130.