Suomen Tennisliitto tiedottaa kilpailutoiminnasta

19.12.2018 klo 06:00

Lue ja viisastu!

Hyvät seurojen yhteyshenkilöt,

Alla infoa kilpailutoimintaan liittyen. Viettehän tietoa eteenpäin seurassanne.  Kiitos!

1. KILPAILUMÄÄRÄYKSET

Uudet päivitetyt kilpailumääräykset astuvat voimaan tammikuussa 2019. Kilpailumääräykset löytyvät: http://www.tennis.fi/kilpailut/kilpailumaaraykset/
Kilpailumääräysten johdantoon kerätään muutokset koosteeksi.
Tällä hetkellä sivuilla vielä nyt voimassa olevat säännöt.

1. SEURAAVA TASOLUETTELO

Seuraava tasoluettelo julkaistaan tammikuun 2019 puolessa välissä. Tarkkaa päivää ei vielä ole lyöty lukkoon. Tasoluettelossa huomioidaan pisteet vuoden 2018 loppuun asti.

HUOM! Yleisessä sarjatenniksessä (mukaan lukien Tennisliiga) otetaan uusi tasoluettelo käyttöön heti tasoluettelon ilmestymisen jälkeen! Muistakaa tarkistaa siis pelaajajärjestyksenne!

1. TOURNAMENT PLANNER LISENSSIT

Tennisliitto saa tammikuun puolessa välissä seurojen vuoden 2019 Tournament planner lisenssit. Lisenssit lähetetään viime vuoden listan mukaisesti yhdelle seuran kilpailunjohtajista. Yhteyshenkilön tulee toimittaa seuran lisenssi eteenpäin niille, jotka seurassa sitä tarvitsevat.

HUOM! Tammikuussa 2019 käytetään vuoden 2018 Planner -lisenssiä!

1. PELAAJIEN KILPAILULISENSSIT 2019

Nyt sinulla on jo oivallinen tilaisuus hoitaa vuoden 2019 kilpailulisenssiasiat kuntoon! Kilpailulisenssit vuodelle 2019 on ostettavissa Ässässä.

Hinnat:
Aikuiset koko vuosi 36 €
Aikuiset ajalle 1.9.-31.12.2019 24 € (ostettavissa 1.9.2019 alk.)

Juniorit koko vuosi (11-18v.) 18 €
Juniori U10 koko vuosi 10 €
Juniorit kertalisenssi 7 €Aikuiset kertalisenssi 17 €

Juniorit koko vuosi (11-18v.) 20 €

Juniori U10 koko vuosi 10 €

Juniorit kertalisenssi 7 €

HUOM! Muistattehan ostaa vuoden 2019 kilpailulisenssin ennen vuoden ensimmäistä sarjaottelua!
Kilpailulisenssi ei sisällä vakuutusta.

1. VAPAAEHTOINEN URHEILUVAKUUTUS – OP:N SPORTTITURVA

Suomen Tennisliitto suosittelee kaikille kilpapelaajille vapaaehtoisen urheiluvakuutuksen, Sporttiturvan, ottamista OP Vakuutukselta.

Vakuutusyhtiö OP Vakuutus tarjoaa vakuutuksina vuodelle 2019:
1) Aikuisten (syntynyt vuonna 2000 tai aikaisemmin) vakuutus hintaan 300€
2) Nuorten vakuutus 1 (vuosina 2001-2006 syntyneet) hintaan 115€
3) Nuorten vakuutus 2 (vuonna 2007 syntyneet) hintaan 35 €
4) Nuorten vakuutus 3 (vuosina 2008 ja myöhemmin syntyneet) hintaan 35€

Vuonna 2019 vakuutuksen hankkineille on käytössään uusi Terveysmestari-palvelu. OP:n sporttiturvan haltijoille on lanseerattu vahingon sattuessa uusi Pohjola Terveysmestari-palvelu. Vahingon sattuessa puhelinpalvelussa (puh. 0100 5225) vastataan vuoden jokaisena päivänä klo 7-23 välisenä aikana. Asioinnin yhteydessä hoituu sekä terveys- että vahinkoasia samalla puhelinsoitolla. Puhelimeen vastaa aina terveydenhuollon ammattilainen, joka tarvittaessa varaa ajan lähimpään hoitolaitokseen OP:n kumppaniverkoista. Terveysmestari tekee puhelun yhteydessä korvausratkaisun ja välittää tiedon vahingon korvattavuudesta hoitolaitokseen. Hoitoon pääsee nopeasti ja asiakas välttyy turhilta käynneiltä ja soitoilta.

Terveysmestari: puh. puh. 0100 5225, avoinna joka päivä klo 7-23

Voit lukea vakuutuksesta lisää ja lunastaa sen verkkosivuilta löytyvän ohjeen kautta: http://www.tennis.fi/kilpailut/vapaaehtoinen-urheiluvakuutus/

1. VUODEN 2019 KILPAILUSARJAT

Tällä viikolla tullaan seuroille postittamaan eri kilpailusarjojen julisteet. Jäsenistölle kannattaa mainostaa näitä mainiota mahdollisuuksia osallistua eri kilpailusarjoihin. Nuorimmille pelaajille on tarjolla Tykkimäki mini- ja miditennissarja sekä 9v Miditour. Junioreiden huippusarjana toimii Cinia JGP. Sarjassa uutuutena: Cinia JGP Mastersin voittajien lisäksi Barcelonan ATP -kilpailuun arvotaan tulevana vuonna myös paikat kahdelle muulle juniorille. Toinen matka arvotaan vuonna 2019 Fair play -palkittujen pelaajien kesken ja toinen kaikkien niiden pelaajien kesken, jotka ovat osallistuneet ikäluokan kaikkiin osakilpailuihin.
Kansallisina huippusarjoina jatkavat TEHO Sport Finnish Junior Tennis Tour 21-vuotaiaille ja nuoremmille sekä TEHO Sport Finnish Tour merkittävien palkintorahojen kera kaikille kärkipelaajillemme.
Seurojen aktiivisille aikuisharrastajille kannattaa mainostaa Luokkamestaruussarjaa, jossa voi osallistua E-, D-, C- ja B-luokissa niin 2-peliin, 4-peliin kuin mixtiinkin. E-luokka on koettu mielekkäänä starttina kilpailuihin osallistumisessa.

1. SARJATENNIS

Muistutamme sarjakapteeneja sopimaan otteluajat niille sarjaotteluille joille sitä ei vielä ole tehty. Sarjakausi päättyy 28.2.2019.

Maksulliset pelaajien sarjasiirrot tälle sisäkaudelle on mahdollista tehdä enää vuoden loppuun asti. Mikäli tämä on ajankohtaista, olethan sähköpostilla yhteydessä allekirjoittaneeseen.

MUUTA

Olen ylityövapaalla 27.12.2018-4.1.2019. Olethan tällä välillä kiireellisissä asioissa yhteydessä: toimisto@tennis.fi

Mukavaa joulua ja kiitos kuluneen vuoden yhteistyöstä!

Terveisin,
Raisa Törnroos-Heinonen