Breadstick Barbeque Open -pelitapahtuma aikuisille ja kesäterassin avajaiset la 6.5.2017

7.4.2017 klo 06:00

Tervetuloa pelaamaan nelinpeliä tenniksessä, sulkapallossa ja padelissa ja kaksinpeliä squashissa tai vaikka useammassa lajissa ja nauttimaan barbeque-illallinen hyvässä seurassa!

Tervetuloa mukaan pelaamaan nelinpeliä tenniksessä, sulkapallossa ja padelissa ja kaksinpeliä squashissa tai vaikka useammassa lajissa! Vietä samalla hauska ilta hyvässä seurassa ja nauti herkullinen barbeque-illallinen!

Tapahtumassa voit osallistua nelinpeliin tenniksessä, sulkapallossa tai padelissa ja kaksinpeliin squashissa tai vaikka osallistua useampaankin lajiin. Pelien jälkeen nautimme yhdessä herkullisen barbeque-illallisen Ravintola Breadstickissä. Osallistujien kesken arvotaan kolme 50 euron arvoista lahjakorttia Smash Centerissä sijaitsevaan ravintola Breadstick No4:ään.

Hinta 40 € / hlö, sisältäen pelit ja barbeque-illallisen. Paikkoja peleihin rajoitetusti.
Voit myös osallistua vain illalliseen ja illanviettoon, hinta tällöin 28 € / hlö.

Lue lisää ja ilmoittaudu mukaan täällä: