Suomen Tennisliiton kilpailutoiminnan infoa

3.6.2016 klo 06:00

Muista sopia sarjatennisottelut!

SARJATENNIS JA HARRASTELIIGA, ULKOKAUSI 2016

Muistutan joukkueita sopimaan ajoissa koko kesän sarjaotteluiden otteluajat! Sovitut otteluajat voi ilmoittaa sähköpostilla: roope.kailaheimo@tennis.fi

SARJATENNIS (yleinen) sisäkaudella 2016-2017

Sarjakauden peliaika: 15.9.2016-28.2.2017
Kaikki vanhat joukkueet ovat sisäkaudelta 2015-2016 automaattisesti mukana sisäkaudella 2016-2017.
Uusien joukkueiden tulee ilmoittautua ja mahdollisten poisjäävien joukkueiden vetäytyä 31.7.2016 mennessä sähköpostilla: roope.kailaheimo@tennis.fi

KOULUTUKSET

Syksyn kilpailunjohtaja- ja tuomarikoulutukset päivitetään ennen kesäkuun puolta väliä www.tennis.fi sivuille.

BUSINESS TENNIS

Business Tennis 2016 Talin Tenniskeskuksessa - Lähde mukaan!
Business Tenniksen toiset SM-kilpailut järjestetään 22. syyskuuta 2016 Talin Tenniskeskuksessa. Päivän aikana ratkotaan nelinpelissä mestaruudet seuraavissa luokissa: miesten avoin, miesten harraste, naisten avoin ja naisten harraste. Pelintäyteinen päivä huipentuu iltagaalaan.
Näin pelataan: Harrastesarjaan saavat osallistua pelaajat, joiden taso on ilmoittautumisajankohdan tasoluettelossa korkeintaan C-luokassa. Naiset saavat osallistua myös miesten luokkaan. Miesten harrastesarjaan saa osallistua nainen, jonka taso on B-luokassa tai alempana. Joukkueet jaetaan kolmen parin alkulohkoihin, joissa kaikki pelaavat kaikkia vastaan. Jatko-ottelut pelataan cup-kaaviossa. Arvonta suoritetaan ilmoittautumisajan päätyttyä.
Hinta: Osallistuminen maksaa 500 €/pari, ja seuraavat samasta yrityksestä olevat parit maksavat 350 €/pari. Hinta sisältää parille osallistumisoikeuden kilpailuun, aamiaisen, lounaan ja illallisen, pelipaidan sekä tapahtuman tuotelahjan. Osallistumalla yrityksesi tukee STL:n nuorten maajoukkueen toimintaa.
Palkinnot: Kilpailun voittaneet parit saavat palkinnoksi kutsun Stockholm Open –finaalimatkalle. Palkinto sisältää lennot, majoituksen (2hh) Tukholmassa sekä liput Stockholm Openin semifinaaleihin ja finaaleihin.
Ilmoittaudu mukaan tästä! http://www.tennis.fi/businesstennis