Kaksinpelin taktiikkakurssi huhtikuussa Finland Tennis Clubilla

2.2.2016

Tule kehittämään taitojasi uudelle kurssille!

Tenniksen kaksinpelin taktiikkakurssi Finland Tennis Clubilla su 3.4.2016

Taktiikkakurssi on tarkoitettu niille, jotka haluavat oppia lisää kaksinpelin taktiikkaa, liikkumista, sijoittumista, lyöntivalintoja, havainnointia, ennakointia, kentän avaamista ja palautus- ja syöttöpeliä.

Oppimista kentällä ja luentosalissa

Kenttäharjoituksissa lähestytään pelaamista tilanneharjoittelun, roolipelaamisen ja pisteestä pelaamisen kautta. Valmentajan palautteen avulla opit kehittämään peliäsi. Luentosalissa harjoitusten välissä katsotaan opetusvideoita kaksinpelitilanteista ja tavoitteena on auttaa sinua huomaamaan taktisia kuvioita ja viemään niitä omaan peliisi ottelutilanteessa.

Kurssille osallistujilla toivotaan olevan kilpailukokemusta vähintään C-D tason peleistä.

Valmentajana toimii Pasi Kinnunen

Kokonaiskesto su 3.4.16

klo 10.00-12.00 tenniskentät 5 ja 6
klo 12.00-13.00 luentosali
klo 13.00-13.30 oma välipala
klo 13.30-15.30 tenniskentät 8 ja 9

Hinta: 60 euroa Smashin jäsenet (70 euroa ei-jäsenet).

Osallistujamäärä enintään 8 ilmoittautumisjärjestyksessä ilmoittautumislomakkeen kautta.

Lue lisää ja ilmoittaudu täällä