Smash - Sulkis Malja alkaa Finland Tennis Clubilla tammikuussa 2016

Lähde mukaan sulkiksen hallisarjaan

Smash - Sulkis – Malja, uusi hallisarja

Finland Tennis Clubilla

Sulkis – Maljan ideana on ns. tikapuuhaastelista kaiken tasoisille miehille, naisille sekä junioreille.

Ilmoittautuminen sarjaan sähköpostitse, vastuuhenkilönä toimii Ari Ahokas ari.ahokas@smashtennis.fi

Pelisäännöt:

• Ottelut pelataan pelaajien itse varaamilla vuoroilla Finland Tennis Clubilla.
  • Pelaajat sijoitetaan tikapuille oletettuun paremmuusjärjestykseen. Kesken kauden tulevat pelaajat sijoitetaan tikapuille siten, että sarjaan tuleva uusi A / B / C / D-luokan pelaaja sijoitetaan sarjassa sillä hetkellä alimpana olevan A / B / C / D-luokan tasoisen pelaajan alapuolelle.
  • Pelaajat saavat haastaa enintään kolme askelmaa heitä ylempänä olevan pelaajan.
  • Jos haastaja voittaa, hän ottaa hävinneen paikan ja häviäjä putoaa yhden sijan alaspäin.
  • Haasteeseen on vastattava (=ottelu sovittava) kahden vuorokauden sisällä haasteen lähettämisestä.
  • Haasteottelu on pelattava kahden viikon sisällä haasteesta. Jos haastettu ei voi ottaa haastetta vastaan kahden viikon sisällä, niin haastaja tuomitaan voittaneeksi WO:lla. (Edes sairastuminen/loukkaantuminen ei ole pätevä syy kieltäytyä haasteesta )
  • Saman henkilön saa haastaa vasta neljän viikon kuluttua edellisestä kohtaamisesta.
  • Ottelut pelataan lähtökohtaisesti Sulkis - Malja -säännöillä: 5 min alkupallottelu, paras viidestä 21 pisteeseen asti, voitettujen erien määrä ratkaisee. Ajan tullessa täyteen keskeneräistä erää ei lasketa mukaan, elleivät erät muuten ole tasan. Tällöin viimeistä erää johtanut voittaa ottelun.
  • Ottelut pelataan pelaajien omilla luonnonsulilla.
  • Haastelista päivitetään Smash-Sulkiksen nettisivuille ja Finland Tennis Clubin ilmoitustaululle viikoittain.

Palkinnot:

• 31.5. Sulkis - Malja jaetaan tikapuiden ylimmälle, Junnu -Malja alle 16-vuotiaista  ja Lady - Malja naisista ylimpänä olevalle. Näiden lisäksi 3 aktiivisinta pelaajaa palkitaan tavarapalkinnoin.