Kaikille mailapelaajille harjoittelun riemua!
Edun saat vain varaamalla vuoron puhelimitse Finland Tennis Clubin asiakaspalvelusta puh. 09 3417 130.
Korvauspäivä keskiviikkona klo 14.30-17.30
Valmentajina kursseilla Piia Suomalainen ja Erkki Viitasaari. Kurssin kesto 4 h ja hinta Smashin jäsenille 65€. Ilmoittaudu mukaan!
Yhteistyökumppanimme Vantaan Energia kertoo sen sinulle!
Lue juttu lahjakkaasta Aatusta, joka osallistuu Smashin juniorivalmennettavien Talenttiryhmään.
Kannattaa lukea!
Smash-Espoon päävalmentajan Lassi Nykäsen mietteitä!
Joulupyhinä 24. ja 25.12 Finland Tennis Club on suljettu, mutta Olarissa voi pelata joulunakin. Katso tarkemmat hallin sekä Ravintola Breadstickin aukioloajat joulun ja uudenvuoden aikana.
Junioreiden syyskauden korvauspäivät järjestetään Olarissa ti 27.12. klo 16-19 sekä Finland Tennis Clubilla Myllypurossa ke 28.12. klo 14.30-17.30.
Tämän viikonlopun menestyjät löytyvät täältä
Hallissa vapaana hyviä vuoroja tuona aikana
Joulun välipäivinä 27.12. ja 29.12.
Kuka on uusi ykkönen?
One Smash Ahead
Joukkueiden kokoonpanot!
Tervetuloa
Olarin ja Myllypuron hallit ovat auki teitä varten klo 06.30-23.30
Tule nauttimaan hyvästä ruoasta ennen sitä!
Jussi Tiainen voitti trillerissä Aaro Pölläsen ja Kotkassa Ville- Petteri Ahti kukisti Lauri Kiisken
Joukkueiden kokoonpanot
Katso myös tulevat vastustajat