Uutisia

Ilmoittaudu mukaan Smash Centerin kehonhuollon uutuuskursseille!
Salilla palvelevat myös personal trainerit Minna Marjamäki ja Teppo Säkkinen
Smash Center ja Arena Center Myllypuro suljettuina 24.-25.12., valmennukset tauolla 23.12.-1.1.
Mitalit myös Smash-Kotkan Oskari Eerolalle, Ville-Petteri ja Valtteri Ahdille, Valtteri Väreelle, sekä Smashin Tommy Hellströmille
Tapahtuma on avoin kaikille Smash ry:n jäsenille
Lahjakortit voi ostaa Smash Centerin asiakaspalvelusta. Lahjakorttia ei voi käyttää Smash ry:n tarjoamiin palveluihin (valmennus, kurssit, tapahtumat, kilpailut ja jäsenmaksut).
Tule katsomaan huipputennistä!
Ottelut pelataan klo 10-14 välisenä aikana.
Paikat sijaitsevat tenniskentän 14 edessä
23.11. järjestettyyn turnaukseen osallistui yhdeksän musiikkialan ammattilaista
Lähetä hakemuksesi 12.12. mennessä
Kisat pelataan Smash Centerissä 22.-24.11.
Onnea kaikille palkituille!
Vapaapeliharjoittelua Arena Centerissä lauantaisin 12.11. ja 19.11.2022 klo 10-12. Hinta VAIN 5€/jäsen/avec.
Pallojen säilyttämisellä asiakaspalvelussa pyrimme vähentämään pallojen katoamista ja vaihtumista.
Seuratoiminnassa mukana oleville naisille suunnattu tapahtuma järjestettiin 27.10. Smash Centerissä
Pelit pelataan omatoimisesti - mukaan voit tuoda yhden ei-jäsenen, hinta 5€/hlö/kerta.
Tapahtuma on tarkoitettu Smash ry:n alle 14-vuotiaille jäsenille
Muusikkopadelin aikataulu julkaistaan myöhemmin
Meiltä mailamerkit Adidas, Babolat, Wilson ja Osaka. Lähes kaikista malleista myös testimailat - tule, testaa ja osta omasi!
Tule tutustumaan mahdollisuuksiin lähteä valmentajan polulle, kuulemaan Susa Etumäen innostava valmentajatarina, verkostoitumaan sekä osallistumaan käytännön harjoitukseen tenniskentällä!
Tule katsomaan Suomen parasta tennistä!
RSS ATOM