Uutisia

Lauantaina Miehet Smash-Sata klo 17:30 ja sunnuntaina Naiset Smash-ÅLK klo 12:30.
Koululaisten SM-kisat!
Kotka hoiti Tampereen
Smash-Kotkan naisten peli singelien jälkeen 1-1
Tiukkojen otteluiden tulokset!
Padelin, sulkapallon ja tenniksen peruskurssia, tenniksen syöttö- ja lentolyöntiklinikkaa ja pelipäivää ja -iltaa... Tutustu ja ilmoittaudu mukaan!
Lauantaina 25.11. Smashin Kotkan ja Helsingin joukkueet ottavat toisistaan mittaa... tervetuloa kannustamaan!
Aikuisten peli-iltaa, kisoja kaikenkokoisille ja tasoisille pelaajille - Lähde mukaan!
Smash Center kiittää osallistujia
Kaikille Smashiläisille ja asiakkaillemme
Smash Centerissä 14.-16.11.2017
Mm. nuoret kilpavalmennettavat kovassa iskussa
Tervetuloa mukaan!
Pelaa sarjatennistä SST:n tai STL:n sarjatennisjoukkueissa
Voit kuitenkin ilmoittautua tennikseen varalle tai vain illalliselle. Muistathan ilmoittautua viimeistään torstaina 2.11.
Olarista Babolatin mailat, gripit, tärinänvaimentimet
Aikuisten Pikkujoulupelit (tennis, sulkis, padel & squash) ja Suomi 100 -illallinen Smash Centerissä la 11.11. klo 17 alkaen. Tervetuloa mukaan!
Koululaisten Mestaruuskilpailut!
Tule mukaan tutustumaan tenniksen taktiikan klassikkoteokseen Winning Ugly...
Alennetun jäsenhinnan saa näyttämällä Smashin jäsenkorttia paikan päällä lipunoston yhteydessä.
Hermanni Tiainen suurin onnistuja, Piia Suomalainen totutun ylivoimainen
Tutustu ennakkotietoihin - matkan hinta, varausehdot ja treeniaikataulut päivitetään lähiaikoina!
Tervetuloa mukaan pelaamaan nelinpeliä tenniksessä, sulkiksessa ja padelissa ja kaksinpeliä squashissa ja nauttimaan buffetillallinen hyvässä seurassa Ravintola Breadstick No4:ssä!
Lue joukkueiden tunnelmista ennen liigan alkua.
Lähden mukaan!
RSS ATOM