Uutisia

Helsingissä kursseja viikoilla 31-32 ja Espoossa 30-32
Ota varaslähtö sisäkauteen!
Tilapäinen yhdistetty jalankulun ja pyöräilyn väylä järjestetty Varikkotielle
Kaisaniemen tenniskentät ja Olarin tennishalli ovat avoinna, tervetuloa pelaamaan!
Varaa paikkasi, ilmoittautuminen jatkuu 19.7.2019 asti
Oskari Paldanius voitti P12-sarjan kultaa 2-, ja 4-pelissä.
Nelinpeleihin mahtuu mukaan 16 innokasta tenniksen ja musiikin ystävää.
Rakentaminen kestää 3.-23.6.2019 välisen ajan, jolloin sulkapallokentät 3-7 ovat poissa käytöstä. Pahoittelemme rakentamisesta aiheutuvaa haittaa.
Uutena Lasten Tennismaailma 5-10-vuotiaille - ilmoittaudu heti ja varmista paikkasi
Kesäkausi on 3.6-20.6. Tarkista ryhmäsi. Valmentajat on valittu.
Teräsrakenteisen kaarihallin painunut ulkoseinäalue nostetaan teräspaalujen varaan. Nostotyön aikana myös padelkenttiä huolletaan sisäkautta 2019-2020 varten.
Antrei Lausti jatkaa tuntivalmentajana ja tapahtumien valmentajana.
Katso edulliset hinnat ja varaa liigatunnit keskeltä Helsinkiä!
Korvauspäivä pidetään keskiviikkona 19.6. klo 15-18
Smashin jäsenet saavat 25 % alennuksen hankituista lipuista 23.6. asti. Olemme lähettäneet ohjeet sähköpostitse jäsenistöllemme lippujen hankkimiseksi.
Lue ja viisastu!
Vastaa 4.6. mennessä ja voit voittaa 100€ tai 50€ arvoisen lahjakortin Pro Shopiin!
Muista hoitaa joukkueesi ilmoittautuminen 31.5.2019 mennessä!
Smash Centerin tenniksen ulkokenttä k10 pelikunnossa!
Ilmoittaudu mukaan tai vinkkaa kaverille!
Timo aloittaa Espoossa 27.5.2019
Viikon kestävät tennis- ja mailapelikoulut (sulkapallo, pingis, squash ja padel) sekä Helsingissä että Espoossa on tarkoitettu niin aloittelijoille kuin jo lajia harrastaville
RSS ATOM