Uutisia

Uusi sääntö koskee varauksia Smash Centerissä, Olarin Tennishallissa, Arena Center Myllypurossa ja Kaisaniemen tenniskentillä.
Myös monet muut seuramme pelaajat saavuttivat mitaleita
Ks. tulokset!
Tilaa omasi!
Face masks are required in Smash Center, Olarin Tennishalli and Arena Center starting from Friday 13th November 2020 from all persons aged 15 or above at all times except during the actual physical activity
Jäsenet ovat tervetulleita osallistumaan kokoukseen
Anna arvokas palautteesi!
Uusia aikuisten padelvalmennusryhmiä torstaille Arena Center Myllypuroon
Ilmoittaudu mukaan ja tutustu samalla koko syksyn tennistapahtumatarjontaan sekä uuteen tapahtumien ilmoittautumisjärjestelmäämme!
Varaukset maksetaan varauksen yhteydessä verkkomaksulla.
Vuoden 2020 loppupuolella uusi tapahtumajärjestelmä otetaan käyttöön myös sulkapallo-, padel-, squash- ja pingistapahtumien osalta.
Perhetenniskurssilla on yksi aikuinen mukana 2-8 -vuotiaan lapsen kanssa. Ilmoittaudu mukaan, hinta vain 36€.
Uusien padelkenttien varausmyynti avataan lähiaikoina varaimessamme - seuraa tiedotustamme
Mitalipeleissä myös muita Smashin pelaajia
Venla Ahti pronssilla Finnish Tourilla
Menestystä yksilö- ja joukkuekilpailuissa
Kausi alkaa maanantaina 17.8.
Anni Heliskoskelle 4-pelin kultaa. Myös muita mitaleita smashilaisille
Ilmoittaudu mukaan!
Hyvää juhannusta kaikille!
Myös tenniksen harrastevalmennuksen ja perheliikunnan ensi kauden ilmoittautuminen on avattu - tule mukaan!
Smash Center and Olarin tennishalli reopen operations 1 June 2020
Padelklinikoiden teemoina mm. nurkkapeli, kierteet ja jalkatyö (3.6.) sekä hyökkäys- ja puolustuspeli, vastahyökkäys ja yhteistyö parin kanssa (17.6.). Tule mukaan!
RSS ATOM