Uutisia

Myös monia muita seuran pelaaija mitaleilla
Remontti kestää 14.8. saakka. Pahoittelemme remontista aiheutuvaa haittaa.
Kiitos päättyneestä sisäkenttien vakiovuorokaudesta 2020-2021!
Menestystä myös 4-pelissä
Varaa paikkasi kesän kivoimmille leireille ja kursseille!
Seuraa otteluita Ruutu Urheilu -palvelussa!
Tervetuloa pelaamaan!
Kokouksessa käsitellään sääntöjen määräämät asiat. Tervetuloa!
Lapsille kokopäivätenniskouluja, pingis-, sulkis- ja mailapelileirejä ja tenniskursseja... Aikuisille tenniksen ja padelin alkeiskursseja ja klinikoita sisällä ja ulkona sekä peli-iltoja ja sisäisiä turnauksia... Varaa paikkasi ja tule mukaan!
Tervetuloa mukaan!
Tervetuloa pelaamaan!
Työ alkaa elokuussa 2021, mutta on mahdollista aloittaa valmennustyöt jo kesäkuussa.
Lock down of sporting facilities continue until 28 April – Pro Shop, outdoor padel courts 3 & 4 and outdoor tennis court 14 are open in Smash Center
Arena Center Myllypuron padelkenttä 1 on suljettu ja padelkentällä 4 vain kaksi henkilöä on sallittu (hinta kentällä 4 -50%). Smash Centerin pukuhuoneissa on käytössä ainoastaan wc:t. Käynti tenniskentille 5 ja 6 tapahtuu naisten pukuhuoneen kautta. Lyöntiseinät Kolossa eivät ole käytössä. Kuntosali on suljettu. Kiitämme asiakkaitamme tähän asti hyvin sujuneesta yhteistyöstä rajoitusten noudattamisessa ja pyydämme heitä edelleen noudattamaan ohjeistuksiamme ja huolehtimaan turvaväleistä.
Pingiskenttien varaukset tehdään normaalisti varainjärjestelmän pingisvälilehdellä. Pingiskentillä on vain kaksinpeli sallittu.
Padel court 1 in Arena Center Myllypuro is closed starting from Wednesday 24 March, on padel court 4 only two players allowed (price on court 4 -50%)
Arena Center Myllypuron ulko-ovet pidetään suljettuina.
Seuraavaksi Smash etenee laatuseuraohjelman kilpaurheiluvaiheeseen
Aikuisten tennisvalmennusharjoitukset pidetään hiihtolomalla normaalisti (muut lajit tauolla koronaviruksen vuoksi).
Smash-Espoon jäsenet siirtyvät automaattisesti Smash ry:n jäseniksi
Smash-Kotkan naisille hopeaa
February regular court bookings can be cancelled because of the coronavirus without charges by 5 February to our customer service by e-mail fite@finlandtennis.com
Lämmin kiitos kuluneesta vuodesta ja hyvää joulua!
RSS ATOM