Lämpötila 38 astetta, kosteusprosentti 5 %
Finland Tennis Clubin ulkopadelkenttä aukeaa mahdollisesti jo viikolla 24. Seuraa nettisivujamme. Tervetuloa pelaamaan mukavaa koukuttavaa lajia Myllypuroon ja sateen sattuessa voit siirtyä kahdelle sisäkentällemme jatkamaan padelia. Padelkenttä siirrettiin FiTe Clubille Kaivopuistosta edulliseen poiskantohintaan ja oivallinen paikka kentälle on lyöntiseinän vieressä. Tenniskenttiä ei tontillemme enää valitettavasti mahdu voimajohdon-, kaasu- ja vesiputkien varoalueen takia ja olemme neuvotelleet kaupungin kanssa mahdollisten uusien tenniskenttien rakentamisesta nykyisten kenttien 11-13 pohjoispuolelle virkistysalueeksi kaavoitetulle kaupungin maalle. Kenttien rakentaminen tullee ajankohtaiseksi kun kaupungin kirstussa on tarpeeksi euroja toteuttaa Kaisaniemen puiston rakentaminen. Samalla valitettavasti loppuu tenniksen pelaaminen keskellä kaupunkia ikiajoiksi. Nyt kaikki pelaamaan Kaisaniemeen kun vielä se on mahdollista.
Tällä viikolla Hangossa JGP- kilpailut kaikissa ikäluokissa
Kuka voitti?
Ketkä voittivat?
Viikon 23 ajat valmiina
Vatsalihas oikutteli jo viime viikolla
FiTe Pool ja Olarin Tennis- halli Pool Masters
Ryhmät päivitetty 31.5. Ryhmille laitettu valmentajat.
Kuljetukset aamuisin Hankoon ja iltaisin Helsinkiin
Rasmus Nikander finaalissa ja Vanessa Widing semeissä
P14- joukkueelle Malinen, Hakala ja T16- joukkueelle Koivu, Murtomäki pronssiset mitalit
Piialle tappio (26.5.2012)
Katse jo tulevissa kisoissa
Palloralleja ja kovaa tsemppiä
Piia semeihin (25.5.2012)
Tiukka vääntö
Timantti ja Gatorade Tour
Sumterissa lämpöä yli 30 astetta
Valmennusta lapsille, nuorille ja aikuisille Olarissa
Ketkä voittivat tällä kertaa?
Lue kommentit turnausvoitosta!
Tule mukaan ilman osallistumismaksua
Pelaa edullisilla Smashin jäsenhinnoilla
Kevään viimeinen osakilpailu, kaikki mukaan!
Kuka vei ja kuka vikisi?
Toisessa erässä suvereeniä hallintaa.
RSS ATOM