2-h treenit

Kahden tunnin treenit on tarkoitettu kaikille tenniksen aikuisvalmennusryhmissä pelaaville tai muille pelitasoon sopiville pelaajille. Pelaajille järjestetään treenejä tasoryhmissä. Mukaan pääsee kahdeksan ensin ilmoittautunutta pelitason mukaan. Ohjelmaan kuuluu 1 h tennisopetusta ja 1 h peliä. Treeneihin otetaan korkeintaan 4 henkilöä / kenttä.

Kahden tunnin treenit Smash Centerissä keväällä 2024

Ilmoittaudu treeneihin tapahtumajärjestelmässämme klikkaamalla yllä olevia suoria linkkejä - (kunhan tapahtumat ovat myynnissä tapahtumakalenterissamme). Jäsenhinnan saa, jos on Smash ry:n jäsen ja kirjautuneena TennisClub-jäsenpalveluun. Treenit maksetaan ilmoittautuessa verkkomaksulla. Järjestelmässä näet myös ajankohtaisen paikkatilanteen, ja jos tapahtuma on täynnä, voit ilmoittautua jonoon. Jos paikka vapautuu jonossa olevalle, tulee siitä sähköpostilla viesti sekä linkki, jolla voi vahvistaa osallistumisen ja maksaa osallistumismaksun. Liikuntaseteleillä ja -korteilla ja vastaavilla maksuvaihtoehdoilla ei voi maksaa Smash ry:n järjestämiä kursseja tai muita tapahtumia.

Valmentajana kahden tunnin treeneissä toimii Antti Solapuro, Janne Eerikäinen tai joku muu Smash ry:n valmentaja, lisätietoja sähköpostilla janne.eerikainen@smash.fi.

Peruutusehdot:
Osallistumisen tapahtumaan voi peruuttaa ainoastaan sairaustapauksissa osoitteeseen smash@smash.fi, jolloin palautamme osallistumismaksun.

Voit myös selailla kurssi- ja tapahtumatarjontaamme tapahtumajärjestelmässämme:
www.tennisclub.fi/pelaaja/smash/tapahtumat