Korvaustuntijärjestelmä

Aikuisvalmennuksen korvausjärjestelmä on käytössä Helsingin ja Espoon tennisvalmennuksissa. Korvausjärjestelmän avulla voi ilmoittaa poissaolonsa tunnilta sekä voi varata tilalle sopivan tasoisesta ryhmästä vapaan paikan, joka avautuu siinä tapauksessa, että ryhmässä on varastoituja poissaoloja. Syyskauden aikana voi tehdä varastointeja 5 kpl / ryhmä ja kevätkaudella 6 kpl / ryhmä. Varastointien käyttömahdollisuus muissa ryhmissä riippuu aina näissä ryhmissä olevien pelaajien mahdollisista varastoiduista poissaoloista.

Varastoinnit eivät siirry seuraavalle kausipuoliskolle, esim. syksyltä keväälle. Korvaamatta jääneita valmennustunteja ei myöskään hyvitetä rahallisesti. ****Huom! Poikkeuksellisesti kauden 2021-2022 korvaustunnit siirtyvät tulevalle 2022-2023 kaudelle! ****

Korvausjärjestelmän löydät oheisen linkin kautta:

TAI

Usein kysytyt kysymykset korvausjärjestelmästä

Ketkä voivat käyttää korvausjärjestelmää?

Korvausjärjestelmä on käytössä aikuisvalmennuksessa sekä Helsingissä että Espoossa.

Miten korvausjärjestelmä toimii?

Korvausjärjestelmä on internetpohjainen, ja toimii automaattisesti osoitteessa

Pelaaja käyttää järjestelmää oman henkilökohtaisen tunnuksen kautta, ja pystyy hallinnoimaan omia valmennustuntiläsnäolojaan.

Miten pääsen korvausjärjestelmään mukaan?

Pääset mukaan rekisteröitymällä järjestelmään sähköpostiosoitteellasi, jonka annoit ilmoittautumisen yhteydessä. Seuraa annettuja ohjeita, jonka jälkeen pääset kirjautumaan sisään ja hallinnoimaan tuntejasi.

Kuinka laitan tuntini varastoon?

Tunnin varastoon laittaminen onnistuu siten, että klikkaat kyseisen tunnin päivämäärää. Tunti on asetettu varastoon, kun se muuttuu keltaiseksi. Näet myös vahvistuksen sivun yläosan tekstissä.

Monta tuntia voin asettaa kauden aikana varastoon?

Kauden aikana voi tehdä 5 kpl/ryhmä varastointia syksyllä, ja 6 kpl/ryhmä keväällä.

Mitä eri värit päivämäärän alla tarkoittavat?

VIHREÄ :         H: pvm Normaali harjoitus (alleviivattua pvm-linkkiä klikkaamalla voit siirtää harjoituksen varastoon)

KELTAINEN:    V: pvm Varastoitu harjoitus (alleviivattua pvm-linkkiä klikkaamalla voit siirtää harjoituksen pois varastosta)

PUNAINEN     K: pvm Varastoitu harjoitus, jonka toinen pelaaja on valinnut korvaustunnikseen (Huom. Et voi peruuttaa varastointiasi, joka on varattu toiselle pelaajalle.)

Pääsenkin tulevalle tunnilleni, kuinka poistan varastoinnin?

Klikkaa haluaamaasi päivämäärää, jonka haluat ottaa varastosta pois. (HUOM! Punainen tunti ei ole enää poistettavissa varastosta, sillä se on jo varattu toisen pelaajan toimesta.)

Varastoidun tunnin käyttäminen

Voit käyttää varastoidun tuntisi toisessa samantasoisessa tai yhden tason alemmassa ryhmässä.

Varastoinnit eivät siirry seuraavalle kausipuoliskolle, esim. syksyltä keväälle. Korvaamatta jääneita valmennustunteja ei myöskään hyvitetä rahallisesti.

***

Koronapandemian vuoksi kaikki järjestelmässä kaudelta 20-21 sekä 21-22 jääneet korvaustuntisaldot siirtyvät käytettäväksi vuoden 2022 aikana.

Korvaavan tunnin hakeminen

Klikkaa järjestelmän valikosta "Valmennus -> Varaa/Peru korvaustunteja"

• VALITSE TASO: SMASH-HELSINKI TAI SMASH-ESPOO AIKUISVALMENNUS
  • Paina " Varaa Korvaustunteja"
  • Valitse viikko (Järjestelmä näyttää vain ne viikot, joissa on vapaita paikkoja)
  • Kun löydät sopivan tunnin listasta, klikkaa ryhmän perässä näkyvää ”varaa” laatikkoa.
  • Näet nyt varauksesi samalla sivulla kohdassa ”Tulevat varaukset”
  • Voit poistaa varaamasi korvaustunnin painamalla ”Peruuta” – painiketta.

Tason määrittäminen

Ryhmille sekä pelaajille on määritelty aikuisvalmennusvastaavien toimesta tasot 1-7.Korvaustunteja etsittäessä näet vain oman tasosi sekä yhden tason alemmat tunnit (eli tason 3 pelaaja voi mennä tason 3 sekä 2 ryhmiin).

Miksi voin mennä vain tietyn tason tunteihin?

Valmennusryhmän toimivuuden kannalta on tärkeää, että ryhmän sisällä pelaajien tasot ovat lähellä toisiaan.

Voinko käyttää tunteja molemmissa toimipisteissä?

Kyllä – järjestelmässä on mukana sekä Helsingin että Espoon kaikki tenniksen aikuisvalmennusryhmät.

Miksi aikarajana varastoinnissa on 24h? ***Huom! Toistaiseksi aikaraja on 12h***

Sääntö on käytössä sen vuoksi, että ko. aikarajan sisällä on todennäköistä että tilalle saadaan korvaava pelaaja.

Voinko peruuttaa varaamani korvaustunnin?

Voit peruuttaa varaamasi korvaustunnin viimeistään 24 tuntia ennen korvattavaa vuoroa.

Ongelmia järjestelmän käyttämisessä?

Ota yhteyttä korvausjarjestelma@smash.fi - vastaamme sinulle mahdollisimman pian.

Palaute ja kehitysehdotukset

Voit osoittaa palautteet sekä kehitysehdotukset meille osoitteeseen korvausjarjestelma@smashtennis.fi. Palautteesi sekä kehittämisehdotuksesi ovat meille arvokkaita!

Lisäohjeita korvausjärjestelmän käytöstä:

• Kirjautumalla järjestelmään sisään
  • Jos et löydä ylläolevista vastausta kysymykseesi, lähetä sähköpostia osoitteeseen korvausjarjestelma@smashtennis.fi