TimanttiTourin syksyn viimeinen osakilpailu pelattiin Espoossa

10.12.2013

Tourilla ennätysmäärä osallistujia tänä vuonna

TimanttiTourin syksyn viimeinen osakilpailu pelattiin launtaina Olarissa. Mideissä oli mukana 11 pelaajaa. A-lohkon voiton jakoivat Olli Leino Ketsistä ja Aleksi Lindqvist Tuusulan tennisseurasta, toinen oli Saku Hervonen TTS:stä ja kolmas Benjamin Laukkoski Smashistä. B-lohkossa ykköspaikan otti Pyry Perttilahti Grani-Tenniksesstä, toisena tuli Miko Virtanen Tuusulan tennisseurasta ja kolmas oli Emma Viitala Grani-Tenniksestä.

Mineissä oli mukana 17 pelaajaa. A-lohkossa eniten voittoja kahmi Olli Leino Ketsistä, toinen oli veljensä Arttu ja kolmas Eetu Konttila Smashistä. B-lohkon voitti Arina Vabistsevits Smashistä, toinen oli Sanni Hautamäki ja kolmas Ella Tikkanen Grani-tenniksestä. C-lohkossa ykkönen oli Mawuena Taylor.

TimanttiTourilla oli tänä vuonna yhdeksän osakilpailua, ja osallistujia sarjoissa oli 323. Se on uusi ennätys (viime vuonna määrä oli 257).

Kiitokset kaikille pelaajille ja vanhemmille kuluneesta vuodesta.

Ensi vuosi alkaa 19.1. Olarissa pidettävällä turnauksella. Päivä on poikkeuksellisesti sunnuntai, sillä lauantaina Grani-Tennis järjestää STL:n midi- ja minitenniskisan. Näin molempiin kisoihin on mahdollisuus osallistua. STL:n kisoissa on osallistujakiintiöt.