Smash - Kouvola aloittaa toimintansa vuonna 2013 Kouvolan Tennishallilla

31.12.2012

Smash - Kouvola tennisseura on perustettu

Smash - Kouvola liittyy Suomen Tennisliiton tennisperheeseen 1.1.2013 ja aloittaa pikku hiljaa kehittämään toimintaansa Kouvolan alueella.

Smash - Kotkan päävalmentaja Pasi Ahti auttaa Smash - Kouvola uutta päävalmentajaa Boris Chernovia käytännön järjestelyissä, toiminnan aloittamisessa ja kehittämisessä.

Tavoitteena on luoda pohjaa minitenniksen kautta juniorivalmennukselle ja sitä kautta kehittää seuran kilpavalmennusta ja kehittää myös aikuisvalmennusta varttuneemmille seuran jäsenille. Sarjatennikseen ensimmäiset Smashiläiset yritetään saada mukaan sisäkaudeksi 2013-2014 omilla joukkueilla.

Tennistoimintaa lähdetään kehittämään yhdessä KoTS:n kanssa ja tavoitteena pitää alkuvuodesta suunnittelupalaveri heidän kanssaan asiasta.