Piia Suomalainen häikäisi muiden lajien huiput!

16.12.2012

Piia

Smashin pikkujoulujen yhteydessä järjestettiin mailapeliturnaus

Smash Tenniksen yhteistyökumppani ja jäsen kiinteistönvälittäjä Marko Välimäki, LKV järjesti muutamassa päivässä racketlon -turnaukseen nimekkäitä urheilijoita Suomesta.

Turnauksessa kohtasi kaikkien lajien huippunimet. Paikalla oli hallitsevaa Euroopan mestaria ja olympiaurheilijaa. Racketlonissa lajit ovat pingis, sulkapallo, squash ja tennis joihin Myllypuron Finland Tennis Club tarjoaa hyvät puitteet. Yleisö sai osallistua voittajavetoon, jossa parhaiten veikanneiden kesken oli tarkoitus arpoa joulukinkku. Piia järjesti aikamoisen yllätyksen! Nimittäin kukaan ei osannut arvata Piiaa turnauksen voittajaksi! Samalla saatiin vastaus myös askarruttaneeseen kysymykseen siitä mikä laji on monipuolisin!

Lopullinen tilanne:

1. Piia Suomalainen (Tennis) 3 voittoa
2. Kasperi "Kapu" Salo (Sulkapallo) 2 voittoa
3. Olli Tuominen (Squash) 1 voitto
4. Benedek "Pentti" Olah (Pingis) 0 voittoa

Joulukinkku arvottiin kaikkien voittajavetoon osallistuneiden kesken ja arvonnan voitti Micke Malinen.