Aaro Heimonen, Boris Chernov, Sari Valkama, Venla Ahti ja Valtteri Ahti voitokkaita viikonloppuna

21.11.2011

Marja Karttunen, Nino Salonen ja Vilho Lahtinen finaaleissa

Hämeenlinnassa pelatuissa kilpailuissa Aaro Heimonen voitti miesten A-luokan. Välierissä Aaro kukisti Alec Arho-Havrenin 7-6,4-6,6-3. Finaalissa Aaro sai luovutusvoiton Waltteri Tuompolta. P13- sarjassa Nino Salonen eteni finaaliin voittamalla välierissä Eemil Sintosen 6-1,6-3. Finaalissa Janne Ala-Ketola oli parempi luvuin 6-2,6-2.

Laajasalossa Sari Valkama vei voiton naisten C-luokassa. Finaalissa vastassa oli seurakaveri Marja Karttunen. Finaalissa Sari vei voiton luvuin 6-0,6-0. Välierissä Sari sai luovutusvoiton Teija Moisanderilta ja Marja voitti Anu Torkkelin 6-4,6-4. Miesten B-luokassa Vilho Lahtinen eteni finaaliin voittamalla välierissä Caius Blomqvistin 6-0,6-2. Finaalissa Ilkka Perttu oli parempi luvuin 6-3,6-2. P11- sarjassa Aleksi Heinonen eteni välieriin, jossa koki tappion Leo Ussherille luvuin 1-6,3-6. T13- sarjassa Ida Havunta ja Kamille Kivelä nähtiin välierissä. Ida koki tappion Teresa Hotaselle luvuin 4-6,1-6 ja Kamille Nicole Tuomolalle 6-3,5-7,13-15.

Kotkassa Boris Chernov vei nimiinsä A-luokan. Välierissä hän päihitti Jussipekka Salon 6-2,6-4 ja finaalissa Tapio Rossin, joka joutui luovuttamaan ottelun Boriksen johtaessa ottelua numeroin 6-4,2-1. P14-sarjassa Valtteri Ahti päihitti välierissä Verneri Ovaskaisen 6-2,6-0 ja finaalissa Otto Holtarin 6-3,6-1. T13-sarja pelattiin lohkona ja siinä voittajaksi selvisi Venla Ahti voittamalla kaikki ottelunsa. Miesten C-luokassa Riku Koskinen kaatoi välierissä Emil Koskikurun 6-3,6-4. Finaalissa Riku Kulmala oli parempi luvuin 7-6,6-2.

Ensi viikonloppuna kansallisella tasolla kilpaillaan Myllypuron FiTe clubilla, Espoossa, Turussa, Lohjalla, Tampereella ja Ylivieskassa.

Tällä viikolla Talissa pelataan nasiten ja miesten ammattilaiskilpailut. Smashilaisista pääsarjoissa esiintyvät Piia Suomalainen ja Timo Nieminen. Kilpailuista lisää osoitteissa:
www.ippopen.net ja www.ortolaakaritopen.fi