Aivo Ojassalu siirtyy kohti uusia haasteita

30.8.2011

Kiitos Aivo

Smashissä seitsemän vuotta valmentanut Aivo Ojassalu siirtyy 1.9.2011 lähtien työskentelemään veljensä Alo Ojassalun tenniskoulussa ja -seurassa päävalmenta-jan pestissä vastaten kokonaan valmennuksesta ja sen kehittämisestä Alon siirtyessä hallinnollisiin tehtäviin.

Alo Osassalu Tennisekoolissa on tällä hetkellä n. 30 aikuis- ja 400 junioripelaajaa. Aivon tehtävänä on luoda ja rakentaa uusi valmennussysteemi seuraan. Hän tulee itse valmentamaan kilpapelaajia ja 7-8 vuotiaiden tehoryhmää n. 20 tuntia viikossa.

Tulemme jatkamaan yhteistyötä Aivon  ja Alon kanssa järjestämällä seuraotteluita, leirejä Suomessa ja  Eestissä, yhteisiä kilpailumatkoja ja autamme toistemme pelaajia saamaan villejä kortteja eri kilpailuihin. Tällä sisäkaudella ovat eestiläiset tulossa pelaamaan perinteistä senioreiden seuraottelua Myllypuroon. Tavoitteena saada myös  Aivo mukaan Calahondan massaleirille muutaman pelaajan kanssa. Seuravan kerran Aivo tullee Myllypuroon syyskuun lopussa olevaan SEB:n JGP -kisaan junnujen kanssa.

Iso kiitos todelliselle seuravalmentajalle