Infoa Davis Cupista

Lue seuratiedote täältä

Davis Cup Suomi – Puola 16.-18.9.2011

Hyvän seuramme jäsen,

kuten tiedät, alkusyksyn tennistapaus on 16.-18.9.2011 Barona Areenalla, Espoossa, kun Suomi ja Puola kohtaavat nelimiehisin joukkuein Davis Cupin Eurooppa/Afrikan I ryhmän putoamiskarsintaottelussa.

Olemme kokoamassa ryhmää ottelua seuraamaan – tule Sinäkin mukaan! Alla tiedot, miten voit ilmoittautua mukaan.

Kannattaa tulla mukaan, sillä katsojille on luvassa Barona Areenalla tennisthrillerin lisäksi  paljon muutakin: on viihteellistä ohjelmaa kaikkina pelipäivänä otteluiden lomassa, niitä edeltäen ja niiden jälkeen, lauantaina on Lasten päivän aktiviteetteja ja sunnuntaina Naisten päivän tapahtumia viereisellä Esport Arenalla aamupäivisin.

Barona Areenalla on iso näyttelyalue, jossa sekä tuote-esittelyjä että -myyntiä kaikkina pelipäivinä.
Areenan ovat avataan joka päivä puolitoista tuntia ennen otteluiden alkua.

TAPAHTUMA-ALUE

-näytteilleasettajia, mailanvalmistajia

-vaatteita

-tietoiskuja

-näytöksiä

-esiintyjiä

-teemapäiviä

-pelaajahaastatteluita

LASTEN MAAILMA

- minitennistä

- lapsiparkki

- videopelejä

- kilpailuita, arvontoja

- pelaajatapaamisia/-haastatteluita

RAVINTOLAT

- korkeatasoiset ravintolapalvelut

- shampanjabaari

- viinibaari

- useita ruokapisteitä

- esiintyjiä

Päiväkohtainen ohjelma julkaistaan syyskuun alussa.

Itse maaottelusta sen verran, että Suomen joukkueen kapteeni Kim Tiilikainen on jo nimennyt joukkueeseen kaksi pelaajaa: Jarkko Niemisen ja Henri Kontisen, jotka olivat kaatamassa Puolaa viime vuoden maaliskuussa, kun maat kohtasivat edellisen kerran Davis Cupissa.
Kaksi muuta pelaajaa Tiilikainen nimeää myöhemmin: takaraja on tiistai 6.9., jolloin viimeistään saadaan tietää myös Puolan kokoonpano.

Otteluohjelma
Perjantaina 16.9. klo 16 alkaen pelataan kaksi kaksinpeliä peräkkäin. Niissä joukkueiden ykköspelaajat kohtaavat toisen joukkueen kakkosen. Millä ottelulla aloitetaan, arvotaan edellisenä päivänä, 15.9.
Lauantaina 17.9. klo 14 alkaen pelataan nelinpeli.
Sunnuntaina 18.9. klo 13 kohtaavat joukkueiden ykköset ja heidän jälkeensä kakkoset.

Varaa ja vahvista paikkasi seuran yhteyshenkilölle viimeistään 2.9. mennessä. Lähdetään yhdessä kannustamaan Suomen Davis Cup -joukkuetta Puolaa vastaan!

Seuramme yhteyshenkilö: Jaakko Korhonen

email. jaakko.korhonen@smashtennis.org