Hangon JGP

31.5.2011

Infoa kisasta

Hangon JGP- kilpailu alkavat siis sunnuntaina ja siellä pelataan kaikki ikäluokat. Kuten muihinkin JGP kilpailuihin Smashilta lähtee paikalle 1-2 valmentajaa. Varma lähtijä on Aivo. Jokaisen omalla vastuulla on majoitus ja kuljetusjärjestelyt kuten normaalisti. Aivo lähtee paikalle smashin bussilla, joten kun kaaviot tulevat, voi Aivolta kysyä kyytiä. Olemme pyrkineet siihen, että tarvittaessa pienimmät mahtuvat bussiin. Hankoon pääsee kätevästi junalla ja sieltä Aivo voi käydä hakemassa pelaajan asemalta. Samalla systeemillä pääsee hyvin Helsinkiin. Jos mahdollista vanhempien kannattaa sopia nuorille kimppakyytejä keskenään jos joku vanhemmista on lähdössä mukaan. Ensi syksystä pyrimme kasaamaan kilpajunioreiden vanhemmat yhteen jotta he voisivat keskenään perustaa kisoihin lähtevien "yhdistyksen" esim. sillä idealla, että jokainenn vuorollaan on mukana eri kilpailuissa. Joku vanhemmista voisi olla systeemin päähenkilö joka organisoi asian. Vanhemmat voisivat sitten keksenään sopia kustannusten jaosta paikalle lähtevän/lähtevien vanhempien osalta ja he olisivat paikalla huoltajina. Valmentajan tarkoitus kilpailuissa on seurata pelejä ja raportoida niistä muille valmentajille. Jos valmentaja toimii kuskina ja huoltajana, ei hänelle jää lainkaan aikaa pelien seuraamiseen.

Kaaviot ilmestyvät vasta torstaina iltapäivällä.