Pertti Valden voittoon senioreiden päiväkilpailuissa

5.4.2011

Eelis Jauhiainen välierissä Espoossa ja Mika Järvinen Vantaalla

Pertti Valden voitti Myllypuron FiTe clubilla pelatun senioreiden päiväkilpailun M70- sarjan. Pertti voitti välierissä Olavi Fileniuksen 7-5, 4-6, 10-7 ja finaalissa Antti Kiiverin 6-2,6-2.

Espossaa pelatuissa kilpailuissa Eelis Jauhiainen eteni välieriin lohkostaan P10- sarjassa. Välierissä tuli tappio Lauri Kiiskelle 0-6,0-6.

Vantaalla pelatuissa kilpailuissa Mika Järvinen eteni MB- luokan välieriin, jossa koki tappion Wernwri Tuompolle numeroin 3-6,1-6.

Myllypuron, Espoon ja Vantaan lisäksi kansallisia pelattiin Savonlinnassa, Salossa, Porissa, Katinkullassa ja Kaarinassa jossa pelattiin 14- ja 18v- SM- kilpailut. Kilpailuista on uutinen erikseen smashin sivulla. Kaikkien kilpailuiden kaaviot ja smashilaisten tulokset löytyvät osoitteesta www.tennisassa.fi.

Ensi viikonloppuna kansallisia pelataan Myllypuron FiTe clubilla, Kotkassa, Pietarsaaressa, Hämeenlinnassa, Jyväskylässä, Vantaalla ja Kotkassa. Kaikkien kilpailuiden kutsut ja kaaviot löytyvät osoitteesta www.tennisassa.fi