Suomen Senioritenniksen jäsenkirje

4.2.2011

Ajankohtaista asiaa senioreille

Jäsenmaksu
Vuoden 2011 jäsenmaksulomake on tämän kirjeen osoitelapun yhteydessä. Tarkasta siinä mainitut yhteystietosi. Jäsenmaksu on nyt 25 euroa, mutta huomaathan, että vuonna 2010 jäsenenä olleena saat siitä 5 euron alennuksen maksaessasi eräpäivään mennessä. Eräpäivän jälkeen jäsenmaksu on sinullekin 25 euroa. Toimi siis ajoissa!

Sarjatenniksen loppusarjat 2011
la-su 9.4. – 10.4.2011 Talin Tenniskeskus, Helsinki, järjestää HVS
Miehet 35, 45, 55 ja 65, Naiset 45 ja 55
la-su 16.4. – 17.4.2011 Torikadun liikuntakeskus, Hyvinkää, järjestää HyTS
Miehet 50 ja 70
la-su 16.4. – 17.4.2011 Talin Tenniskeskus, Helsinki, järjestää HVS
Miehet 40, 60, Naiset 30, 40, 50 ja 60

Sarjaan 2011-12 ilmoittautuminen koneelliseksi
Ilmoittautukaa Ässässä 9.5.2011 mennessä (päätapa)
Ilmoita joukkue liiton verkkosivulla www.tennisassa.fi, mitään käyttäjätunnuksia ei tarvita. Valitse kohta Sarjat, sitten 2011 seniorisarjaan ilmoittautuminen ja Ilmoittaudu sarjaan, anna kaikki kysytyt tiedot. ja lopuksi paina Tallenna. Ilmoita heti kaikki pelaajat, jotka tulevat osallistumaan sarjaan.
Ikäluokka ja seura valitaan valmiista luettelosta. Valinnassa kannattaa olla tarkkana. Jos tallennat virheellisen tiedon, niin tallenna uudestaan oikein ja ilmoita poistettavasta sähköpostilla senioritennis@saunalahti.fi. Itse et voi virheellistä ilmoittautumista poistaa tai korjata. Voit myös tarkastaa Ässässä joukkueesi ja kaikkien joukkueiden ilmoittautumistilanteen. Joukkueita voit katsella seuroittain ja ikäluokittain.

Ilmoittautuminen paperilla
Varmuuden vuoksi ilmoittautumislomake on tässä mukana. Sitä voidaan käyttää, jos verkkosivulla ilmoittautuminen ei onnistu. Säilytä lomake ja ryhdy kokoamaan joukkuetta ajoissa. Ilmoittautumisaika päättyy 9.5.2011. Sarjaan voivat osallistua vain Suomen Senioritennis ry:n jäsenet. Paperilla ilmoittaudutaan Senioritenniksen toimistoon, osoitteeseen Hirsitie 25, 02720 ESPOO. (040 512 5422).

Ilmoittautumismaksu
Huom. Sarjaan ilmoittautumismaksun lasku lähetetään seuran taloudenhoitajalle yhdellä laskulla seuran kaikkien joukkueiden osalta. Joukkueiden tulee informoida taloudenhoitajaa laskun saapumisesta. Jos seura ei jostain syystä kustanna seniorijoukkueiden osallistumista, se voi kerätä maksut joukkueilta tai antaa laskun jonkun joukkueen maksettavaksi. Jos lasku jaetaan maksettaessa joukkueittain osiin, on ilmoittautumismaksu 50 euroa/joukkue, yhteislaskulla maksettaessa 35 euroa/joukkue.
Tarvittaessa voidaan ilmoittaa seuran tilalle toinen maksajan sähköpostilla senioritennis@saunalahti.fi.

Vuoden 2011 SM-kisat, seniorien kansainväliset rankingpisteet
Ottelupaikat ja ajat ovat käsikirjan sivulla 19. Sisäkauden seniorien SM-kilpailujen voitokkaat osallistujat saavat vuonna 2011 kotimaisten rankingpisteiden lisäksi kansainvälisiä kaksinpelin rankingpisteitä ITF:n pistetaulukon mukaan. SST ilmoittaa tulokset Kansainväliselle Tennisliitolle (ITF). Pistetilannetta voidaan katsella verkkosivulla www.itftennis.com/seniors.

Muutoksia Suomen Senioritennis ry;n hallituksessa 2011
Hallituksesta jäivät pois tamperelaiset Olavi Salo ja Heikki Aho, mutta jatkavat sarjajohtajina menossa olevan sarjakauden loppuun. Olavi Salo oli pitkäaikaisin hallituksen jäsen, hän oli ollut mukana yhdistyksen perustamisesta lähtien. Heikki Ahon hallituskausi kesti neljä vuotta. Suomen Senioritennis ry kiittää lämpimästi Saloa ja Ahoa heidän panoksestaan senioritenniksen hyväksi.
Uusiksi hallituksen jäseniksi valittiin Mikko Pesonen (TaTS) ja Heikki Rautajoki (HVS).

Suomen Senioritennis ry:n sääntömääräinen kevätkokous
Aika lauantai 5.3.2011 klo 13.30 Myllypuron Tenniskeskus, Helsinki
Esillä: Sääntöjen 10§:n määräämät asiat, kuten päättäminen tilinpäätöksen hyväksymisestä ja hallituksen vastuuvapaudesta.
Tervetuloa!

Suomen Senioritennis ry:n sääntömääräinen syyskokous
Aika lauantai 12.11.2011 klo 13.30 Talin Tenniskeskus, Helsinki
Esillä Mm. sääntöjen 10§:n määräämät asiat, kuten toimintasuunnitelman ja talousarvion vahvistaminen, jäsenmaksuista päättäminen sekä hallituksen jäsenten vaali.
Tervetuloa!

Tennisliiton K-jäsenmaksun maksutapa on muuttunut.
Tennisliitosta saadun tiedon mukaan pelaajille ei enää lähetetä automaattisesti K-jäsenmaksulomaketta.
Heidän tulee itse huolehtia maksamisesta Ässän avulla:
Se onnistuu helpohkosti seuraavasti:
1) Mene Ässän verkkosivulle www.tennisassa.fi
2) Paina <Kirjaudu>
3a) Jos olet ollut K-jäsen, paina linkkiä Tästä pääset asettamaan salasanasi
Ilmoita pelaajanumerosi ja syntymäaikasi
3b) Jos olet uusi K-jäsen, paina Rekisteröidy
Anna jatkossa koneen pyytämät tiedot. Valitse itsellesi salasana, jonka helposti muistat ja ilmoita se koneelle kysyttäessä. Pelaajanumerollasi ja salasanallasi kirjaudut maksamaan, kun salasanasi on hyväksytty.
Kun olet sisälle kirjautuneena, valitse kohta OMAT TIEDOT, jossa nimesi on jo luettavissa.
Sieltä pääset tarkastelemaan ja korjaamaan tietojasi ja maksamaan K-jäsenmaksusi verkkomaksuna.
Maksettaessa kone pyytää sinua valitsemaan käyttämäsi pankin. Napauta pankin logoa. Ohjelma siirtyy sen jälkeen pankkiisi, maksat siellä omilla verkkopankkitunnuksillasi. Maksun jälkeen kone palaa liiton verkkosivulle. Saat ilmoituksen, että K-jäsenmaksusi on kunnossa.
Ne pelaajat, joilla ei ole mahdollisuutta maksaa Ässän kautta, voivat tilata lomakkeen osoitteella Suomen Tennisliitto, 00093 SLU tai toimisto@tennis.fi, (puh. 040 533 7756 Elmo Viljanen).
Liitto tulee myöhemmin kontrolloimaan K-jäsenmaksun voimassaoloa siten, että kilpailutuloksia ei voida syöttää Ässään, jos K-jäsenmaksu ei ole voimassa. On siis syytä jokaisen mahdollisimman aikaisin hoitaa myös K-jäsenmaksunsa kuntoon. Tämä koskee myös seniorisarjojen pelaajia, koska tulosten käsittely hoidetaan liiton Ässä-järjestelmässä.