Suomen Tennisliiton kesän sarjatennikseen ilmoittautuminen

5.3.2010

31.3.2010 mennessä

Ulkopelikauden 2010 sarjatennis

Kesän 2009 sarjatenniksessä mukana olleet kapteenit toimikaa Elmon ohjeen mukaan jos ette enää halua osallistua kesän 2010 sarjatennikseen.

Uudet joukkueet ja kapteenit ilmoittakaa itse joukkue mukaan ja informoikaa asiasta s-postilla tapio.totro@finlandtennis.com

Smash maksaa osallistumismaksun ja antaa kotiotteluihin kolme purkkia Tretorn palloja. Kaikki kotiottelut tulee pelata Finland Tennis Clubilla tai Kotkan Tennishallilla.
Ulkopelikauden 2010 sarjatenniksen ilmoittautumiset ja mahdolliset vetäytymiset pitää lähettää kirjallisesti liittoon 31.3. mennessä. Mikäli uutta ilmoittautumista tai vetätymistä ei tehdä, joukkue on mukana automaattisesti sarjatenniksen sääntöjen mukaisesti. Yhteyshenkilöiden tiedot säilyvät myös samoina kuin ulkopelikaudella 2009, mikäli niihin ei tehdä muutoksia. Seurasiirrot tulee tehdä 30.4.2010 mennessä.

Lisätietoja tarvittaessa puh (09) 3481 2564 Elmo Viljanen tai sähköpostilla: elmo.viljanen@tennis.fi