TimanttiTourin 2. osakilpailu pelattiin Helsingissä

14.3.2009

Theo Hurri ja Danila Shishinin kahmivat eniten voittoja

TimanttiTourin 2. osakilpailu pelattiin lauantaina Helsingissä. Midien sarjassa pelattiin yhdessä seitsemän pelaajan lohkossa ja eniten voittoja keräsi Theo Hurri, 6 voittoa. Seuraavina tulivat Joakim Söderberg ja ja Rasmus Pesonen, 4 voittoa. Minit kisasivat myöskin seitsemän pelaajan lohkossa, ja lohkopelien jälkeen mestaruusfinaali pelattiin Danila Shishinin ja Omar Osmanin välillä. Peli Danilalle 10-3. Laura Linna oli sarjan kolmas.

Jälleen kisoissa oli uusia ensikertalaisia, nähtiin hyviä pelejä ja kehittymistä tenniksen taidoissa. Princen tavarapalkinnot ilahduttivat pelaajia, voittajat saivat Smashin hienon pipon.

Seuraava osakilpailu järjestetään 4.4. Miditennis alkaa jo klo 9.30 ja minitennis klo 14.00. Joukolla mukaan!