Suomen Senioritennis ry tiedottaa

Lue ja viisastu!

Suomen Senioritennis ry Jäsentiedote Joulukuu 2017

Jäsenmaksu 2018

Jäsenmaksu on tammi-helmikuussa 25,00, maalis-joulukuussa 30,00. Se on maksettavissa vuosittain 1.1. alkaen.Toivomme, että mahdollisimman moni voisi maksaa jäsenmaksunsa vaivattomasti Ässän kautta www.tennisassa.fi .

Maksu kirjautuu jäsenen tietoihin silloin heti ilman väliportaita.
Valitse OMAT,TIEDOT, LISENSSI JA SENIORIJÄSENMAKSU
Sen jälkeen paina Osta lisenssi tai seniorijäsenyys Valitse Senioritenniksen jäsenmaksu
Saat näkyviin pankkien logot. Pankkisi logoa napauttamalla pääset pankkitunnuksillasi maksamaan jäsenmaksun. Näpäytä pankkisi logoa. Kone siirtää sinut pankkiisi, missä hyväksyt maksun pankkitunnuksillasi, kuten muutkin laskut. Kone tietää jäsenmaksun suuruuden. Kun maksun jälkeen kone palaa Ässään, klikkaa ehdottomasti "Palaa myyjän palveluun". Muuten maksusi ei rekisteröidy. Suomen Senioritennis ry:n pankkitilille FI14 1247 3000 0829 87 voidaan jäsenmaksu toki maksaa, jos Ässän kautta maksaminen ei ole mahdollista. Silloin tallennamme maksun Ässän jäsentietoihin käsin, mikä voi olla virhealtista ja viedä viikon verran. Pankkitilille maksuun tulisi ehdottomasti merkitä jäsenen nimi ja seura lisätietoihin. Jäsenen nimi on mainittava myös, jos jäsenmaksu maksetaan puolisojen yhteiseltä tililtä tai muulta, kuin jäsenen omalta tililtä.

Toimistonhoitaja vaihtuu

Vuoden 2018 alussa aloittaa uutena toimistomme hoitajana Jaana Heinonen (KoTS).
Sähköposti: senioritennis@outlook.com
Puhelin: 040 591 2978
Osoite: Haminantie 27 D 11, 45100 KOUVOLA

Reima Wallin luopuu tehtävästä vuoden vaihteessa. Tennistä hän ei jätä, hänet voidaan tavata mm. Hiekkaharjun Tenniskeskuksessa Vantaalla. Suomen Senioritennis esittää Reimalle parhaat kiitokset ansiokkaasta viiden vuoden toiminnasta!

Uusi hallituksen jäsen

Syyskokous valitsi 4.11.2017 hallituksen jäseneksi Pirjo Ketosen, HVS. Muut jäsenet jatkavat edelleen hallituksessa. Kotisivullamme www.senioritennis.fi on hallitus kokonaisuudessaan.

Sarjatennis, uuden pelaajan lisääminen joukkueeseen

Uusi pelaaja, jonka jäsenmaksu ja lisenssi ovat voimassa, voidaan lisätä joukkueeseen tulosta tallennettaessa valitsemalla pelaajalistalla oleva Lisää. Sitten haku pelaajan nimellä.

Edellytyksenä on, että pelaaja on merkitty liiton pelaajarekisteriin aikaisemmin. Jos pelaajaa ei löydy, pitää hänen tietonsa lisätä ja saattaa ajan tasalle rekisteröitymällä pelaajaksi. Jos ei näillä konsteilla onnistu, niin ottakaa yhteys Senioritennikseen.
Kokonaan uusi pelaaja/ jäsen.

.

Toivotamme jäsenillemme Hyvää Joulua ja reipasta pelivuotta 2018!