Suomen naiset joutuivat taipumaan Kreikalle

17.6.2017

Suomen joukkue: (vasemmalta) Emma Laine, Oona Orpana, Piia Suomalainen, Mia Eklund. Kuva: Heidi Koivunen/STL

Ensi vuonna uusi yritys

Suomen Fed Cup -joukkue pelasi tänään noususta Euroopan/Afrikan lohkon toiseen ryhmään. Vastaan asettui etukäteen vahvempi Kreikka, joka olikin parempi kummassakin kaksinpelissä. Nelinpeliä ei pelattu.

Oona Orpana (ei rankingia) aloitti maaottelun häviämällä Eleni Kordolaimin (WTA-ranking 482.) 0-6,4-6.

Smashin Piia Suomalainen (WTA-ranking 751.) pisti hieman paremmin kampoihin Valentini Grammatikopouloulle (WTA-ranking 159.), mutta joutui taipumaan lukemin 5-7,1-6.

Seuraavaksi Piia kilpailee Yleisten luokkien SM-kilpailuissa Kulosaaressa juhannusta seuraavalla viikolla.