Espoossa vilkas viikonloppu takana

21.3.2017

Adidas - sekä Babolat Touria sekä aikuisten peruskurssi

Espoossa oli vilkas viikonloppu Smashin tapahtumissa.

Adidas Tour

Lauantaina 18.3 pelattiin Adidas Tour- kilpailu. Pelaajia oli mukana 12 kpl sekä Espoosta että Helsingistä. Turnauksessa pelattiin omat lohkot sekä vihreiden että kovan pallon pelaajien kesken. Kolmen tunnin tiiviin ottelurupeaman jälkeen lohkovoittajiksi nousivat Lauri Suominen (kova pallo) sekä Robi Kamtsan (vihreä pallo). Kiitos osallistujille!

Seuraava Adidas Tour - kilpailu pelataan Espoossa perjantaina 12.5.

Babolat Tour

Babolat Tourin minitenniskisassa oli tällä kertaa mukana 7 pelaajaa. Pelaajien kesken pelattiin lohkopelejä ja koska aikaa oli runsaasti vielä pelattiin vielä jatkolohkojakin. Lohkojen voittajiksi pelasivat itsensä Ellen Engström sekä Akseli Forssell.

Seuraava Babolat Tour - minitennistapahtuma pelataan Espoossa 21.5.

Peruskurssi

Lauantaina sekä sunnuntaina järjestettiin myös peruskurssia. 2 x 3 tunnin treeneistä vastasivat Anna Jeskanen sekä Jarmo Siponen. Mukana oli 10 innokasta tennisuran aloittajaa oppimassa lajin saloja. Keväällä on vielä 2 peruskurssia tulossa ja niissä on muutama paikka - jos tiedät jonkun joka haluaa oppia tennistä oikeassa seurassa, vinkkaa hänet osallistumaan kursseillemme!