Smashin jäsenedut ja jäsenmaksut vuonna 2017

23.1.2017

Smashin jäsenmaksu vuonna 2017 aikuisille on 45 € ja alle 18-vuotiaille 20 €. Perhejäsenmaksu on 90 euroa.

Alkuvuosi on hyvä aika liittyä Smashin jäseneksi, sillä siten voi nauttia mahtavista jäseneduista läpi vuoden. Jäsenet saavat mm. alennusta irto- ja vakiovuoroista Finland Tennis Clubilla ja Olarin liikuntahallissa, alennusta Pro Shopin tuotteista, ovat oikeutettuja Smash-Tenniksen ja Smash-Sulkiksen valmennukseen sekä voivat nauttia Smashin yhteistyöyritysten tarjoamista lukuisista eduista. Smashin jäsenkortti on samalla Cashback-kortti, jolla saa alennusta yli 180 000:sta kivijalkaliikkeestä sekä yli 5 000:stä verkkokaupasta.

Smashin valmennuksessa mukana olevien jäsenmaksu laskutetaan vuoden ensimmäisen valmennuslaskun yhteydessä. Muiden jäsenien jäsenmaksu laskutetaan helmikuun aikana.

Lue lisää jäsenyydestä ja eduista